*We68* Skrevet 25. oktober 2006 #1 Del Skrevet 25. oktober 2006 fikk time på dagen i går da jeg ringte. jeg MÅTTE bare få høre hjertelyd om det gikk tenkte jeg, og bli trykket på litt av ho for å berolige meg selv. tror jeg er for gammel jeg, er jo helt livredd innimellom for at noe skal gå galt. gleder meg sinnsykt til uke 12 er over. ho fylte jo ut skjema og snakket masse. og jeg fikk med meg en hel pose med brosjyrer og til og med ameinnlegg og shampo til babyen :-) så kjente ho på livmora mi og målte hvor høyt ho hadde kommet. da var det jo den jeg hadde kjent da iallefall selv. og så fikk jeg høre hjertelyden....å det var sååå hærlig. enten blir ho nedrent eller så må jeg ha slik aparat selv hehe Nå føler jeg meg enda mer gravid...og babyens hjerte tikker og mammans enda varmere når jeg tenker på det. Tenk hvor heldige vi er... Ha en fin dag alle sammen :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820619-var-hos-jordmor-i-g%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
coscos Skrevet 25. oktober 2006 #2 Del Skrevet 25. oktober 2006 Så hyggelig å høre! Alltid deilig å få bekreftelse på at det er noe liv inni der. Spesielt når det har gått galt tidligere, og man er litt bekymret. Jeg har ikke fått høre noe hjertelyd ennå, men vært til ultralyd. Skal bli spennende når jeg kommer til jordmor, men foreløpig går jeg kun til gynekolog. Hun sa at jeg kunne gjøre det nå i starten, og så kan jeg kontakte jordmor etterhvert. Skal være så mye borte fra jobben (har legetime 1 gang i uka fremover), så kanskje greit å vente litt med jordmor. Vet ikke om jeg kjenner livmoren min ennå, litt vanskelig å vite hva jeg skal kjenne etter, synes jeg i og med at jeg er 1. gangs :-). Men, den er kanskje kommet på vei opp, i og med at jeg fikk tatt utvendig UL sist? Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820619-var-hos-jordmor-i-g%C3%A5r/#findComment-6820749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå