Ladybug~N&E Skrevet 25. oktober 2006 #1 Del Skrevet 25. oktober 2006 Når forsvant deres symptomer på graviditet?? Mine forsvant noen dager før jeg mistet, men dukket opp igjen. Nå går jeg rundt å sliter med småømme pupper som klør, halsbrann og tissetrang til den store gullmedaljen.... og ingen baby i magen:( Er det normalt? Det var ikke sånn første gangen jeg mistet... Og hvordan kom dere over det? Jeg sliter så fælt.... I tillegg så har jeg to venninner.. de aller nærmeste.... som er gravide nå.. så å se dem minner meg bare på hva jeg har mistet og hva jeg ikke får. De prøver så godt de kan.... men det er så vanskelig å høre dem prate og fortelle om at nå har de hentet barnevogna og rommet er nesten ferdig og navna er klare og alle er så glade og gleder seg osv osv... jeg prøver å være gla på dem sine vegne men hva skal man gjøre... Akkurat nå så er livet fryktelig urettferdig og jeg føler meg totalt oversett og tilsidesatt siden alle rundt meg skal ha barn. Bare ikke jeg. Hva galt har jeg gjort? gud nå sutrer jeg fælt her.... sorry... men det må ut. Tok det forresten lang tid før spiren satt igjen?? Og dere fikk beholde den? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820595-noen-spm-til-dere-som-har-mistet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 25. oktober 2006 #2 Del Skrevet 25. oktober 2006 Jeg vet akkurat hvordan du har det! jeg kom hjem fra ullevål i går etter å ha spontan abortert tvillinger!!så jeg føler tapet er dobbelt så stort og med tanke på hvor ofte blir man gravid med tvillinger lixom! fikk blødninger i helgen og dro bekymret på ultralyd på oslo city,der så de at det var 2,men ikke noe liv!fikk time til utskrapning noen dager etterpå,men aborterte før jeg kom så langt!(måtte vente noen dager med utskrapningen fordi livmorhalsen min ikke hadde åpnet seg! har oxo 2 veninner som er høygravide og det hjelper lite å se på de struttende magene dems. men jeg gir ikke opp.jeg skal stå på med kjærring råd og få en spire snart igjen :-) og det skal du oxo :-))))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6820595-noen-spm-til-dere-som-har-mistet/#findComment-6820836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå