Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #26 Skrevet 25. oktober 2006 Stinemor: god morgen!! Formen bra i dag? Jeg for min del driver å feirer min siste dag på jobb med stengt tlf, og overfører klienter til kollegaer. De jeg ikke liker får de verste.. :-p hehe.. neida. :-) Ser frem til resten av uka. I morra er det bading med to andre bim jenter, og på fredag er halvannen time med hudpleie!!! Det er sååå digg. Og så skal jeg venne meg til å være hjemmeværende... det blir rart :-) Det er jo "bare" to mnd igjen til jul nå.. hehe.. jeg er faktisk litt glad for at gågata her på Lillehammer ikke har pynta til jul enda, eller hengt opp julegata enda. Var i Oslo på oppdrag her i forrige uke, og så de var allerde begynt å gjøre klar der... fy skam seg..
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #27 Skrevet 25. oktober 2006 Gullemor: Vi kan ha husmortreff her på Østlandet vi! :-) Trekke deg ut etter nakkeskinnet og få deg med ut i kulda :-)
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #28 Skrevet 25. oktober 2006 Foreløpig sistemann idag her inne... Ikke det at jeg ligger så lenge om morran, akkurat, men er jo på jobb, så det har liksom ikke blitt tid enda.... Her var det også kaldt i morgest, skrapa is til den store gullmedalje... Heldigvis ikke glatt for jeg har enda sommerdekk på bilen! Ringte pappa for å høre om han hadde tid til å hjelpe meg å legge om idag, da, og det har han. Heldigvis! Ser ikke akkurat for meg å gjøre det sjøl, og verkstedene er vel fulle.
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #29 Skrevet 25. oktober 2006 ..-..januarbaby07..-..: Ja, jeg tar gjerne husmorsferie på Østlandet, jeg! ) En stund siden jeg "så deg" nå... Det var vel da vi holdt intenst på med å dytte neeed diverse innlegg på skravlesiden med "vs-innlegg"...! ) Når har du termin, forresten? Og hvor holder du til? Jeg har termin 10. januar og skal føde i Drammen.
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #30 Skrevet 25. oktober 2006 Så godt å se at folket dukket opp etterhvert? Her er så lyst og fint med all snøen nå, men fysj det var glatt på vei til jobb! Brukte forresten magen som unnskyldning til å legge om dekk på verksted i år, til våren har ejg tenkt å skylde på dårlig tid siden jeg har baby og skal på usmorferie. Hørtes ikke det ut som en plan?
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #31 Skrevet 25. oktober 2006 Hvor bor alle dere som har fått snø? *gruuuue seg til vinteren med isskraping av bil, snømåking, bæring av ved, fyring til jeg ser mannen med ljåen, gå_skli_falle om_på_isete_og_slapsete_veier, gå tur med Gullebaby i vogn på snøfyllte, glatte, sørpete veier i deeeeee giga-motbakkene* Sukk! *melde flytting til sydligere strøk*
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #32 Skrevet 25. oktober 2006 Gullemor: Hehe... ja.. har hatt det ganske travelt, så har ikke hatt tid til å vs så mye :-) Jeg har termin den 29.01, men er nede i 3 cm livmorhals, så de regner med jeg er god om jeg klarer å gå så lenge. Noe derfor jeg tar ut perm allerde nå og. :-) Holder til på Lillehammer... nesten ingen andre her, selv om JM prøver å overbevis meg om noe annet. :-) Er to andre bim jenter jeg har god kontakt med her oppe da men.. Er helt med jeg!! Har jo masse fri og nå fremover.. hehe... både før og etter snuppa kommer.. :-)
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #34 Skrevet 25. oktober 2006 Gullemor - du BOR i sydligere strøk!
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #35 Skrevet 25. oktober 2006 Og ikke får jeg vel tak i vinterjakke som vil holde Gullebaby varm til h*n kommer ut, heller, tenker jeg! ( *ordentlig blid og fornøyd idag* hrrrmmmmf!! ;o) Sponge: Så søt LT høres ut, da: "Much!" *smeeeelt* januarbaby: Takk for at du prøvde å dra meg ut i kulda, men det nytter nok ikke sååå tidlig!! )
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #36 Skrevet 25. oktober 2006 Gullemor: Neida.. koselig med snø... :-) Kan du pakke deg godt inn og kose med gullemann :-)
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #38 Skrevet 25. oktober 2006 Gullemor: LT er bare herlig, tvinner mammaen rundt lillefingeren! januarbaby: Snø ser best ut gjennom vinduet, fra godt og varmt kontor. Og alle sammen: Noen som har funnet fin vinterjakke? Selv går jeg med stor genser under vanlig kåpe, men innser jo at det ikke kommer til å holde hvis her blir full fimbulvinter...
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #39 Skrevet 25. oktober 2006 Snø er jo flott! det blir så lyst og fint ute da og endelig bor jeg et sted der snøen ikke blir grå eller svart eller brun iløpet av det første døgnet!
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #40 Skrevet 25. oktober 2006 Spongebob: Det er jeg enig i... men pakke seg inn i pledd... varm gløgg foran tv... !!! Jippi, kan ikke gjøre det når det ikke er kaldt og snø liksom.. hehe. Ka-ping: høres ut som du har opplevd vestlandsvintre :-) Hadde min siste i 99, og aldri tilbake :-)
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #41 Skrevet 25. oktober 2006 *Januarbaby har dårlig samvittighet* Tygger og tygger på "knott" av alle ting.. tipper jeg klarer å maule i meg hele posen alene :-( Of of of....
DiddiDaddi Skrevet 25. oktober 2006 #42 Skrevet 25. oktober 2006 Januarbaby: formen er fin den, tror tbl endelig har roet det hele noe ned, er så deilig! Menssmertene er der, men har jo varmeflasken min ) Kos deg siste dag på jobb da!! Må være rart å plutselig ikke skulle være der...har jo sannsynligvis vært siste dag på jobb jeg også, men ble sykemeldt plutselig og hadde liksom ikke noen "avslutning" Nå snør det enda mer enn i sted...jeg er helt målløs ) Må holde meg helt unna butikker i dag, ellers tror jeg vel bare det faktisk er jul!! Men i dag skal jeg kjøpe masse masse klementiner - er blitt helt hekta!! Så gode, og så god lukt!! Skal til jordmor i dag også, er så koselig med kontroller. Gleder meg til å høre hjertelyden til snuppa ) Selv om jeg fikk UL på mandag, gleder jeg meg til i dag - får ikke nok - er jo blitt helt forelsket i henne!
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #43 Skrevet 25. oktober 2006 "Koselig" med snø?? "Snø er jo flott"???! La meg gjenta: *gruuuue seg til vinteren med isskraping av bil, snømåking, bæring av ved, fyring til jeg ser mannen med ljåen, gå_skli_falle om_på_isete_og_slapsete_veier, gå tur med Gullebaby i vogn på snøfyllte, glatte, sørpete veier i deeeeee giga-motbakkene* Hehe! Jepp, SpongeBob, snøen er heeelt ok å se på innenfra bare_jeg_slipper å måtte ha noe med den å gjøre. Det er pent; ja, for all del, men da kun fra 20. desember til 20. januar, og hvis den er ferdig måket og hvis jeg hadde hatt garasje til Gullebilen...! Aaaaarrrrgghh!! Som dere skjønner, er det INGENTING som får Gullemor til å skifte mening angående dette tullet som detter ned fra himmelen altfor store deler av året! ) Men, jeg vet jo at mange elsker snøen og dem (dere?) om det... Skal prøve å ikke være så negativ ang. snøen, jeg... MÅ bare få ut litt frustrasjon først som sist. *snill og god egentlig*
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #44 Skrevet 25. oktober 2006 Klementiner er dillehekta her også.. :-) Lykke til da!! Ikke skli, ramle, eller slå kollbøtte på snøen da ! :-)
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #45 Skrevet 25. oktober 2006 Ps! *koser dessuten med Gullefar heeele året, enten det er varmt eller kaldt ute* )
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #46 Skrevet 25. oktober 2006 en pose knott alene går da så det griner! dessverre.... hehehe... men bare vent til det går an å få tak i pepperkakedeig! da tror jeg ka-ping-mannen må låse meg inne så jeg ikke kommer meg til butikken...
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #47 Skrevet 25. oktober 2006 forresten så er det Trondheimsvintre jeg har opplevd, ikke vestlandet. Nå bor jeg på landet, her er det herlig frisk og REN luft, og snøen blir nesten aldri skitten Har nemlig bodd her fra jeg ble født til jeg var 18, så jeg vet litt åssen det er her. Ulempen er at pga klimaendringene så blir det ikke så mye snø om vinteren akkurat.... noe somigjen er en fordel akkurat DENNE vinteren siden det betyr at jeg kanskje får en del trilleturer og greier å gå litt ned i vekt
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #48 Skrevet 25. oktober 2006 ka-ping: Nå er det ikke lenge til du kommer innom på hygge-besøk før du fortsetter til Hanne i Stavanger!! ) Johooo!
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #49 Skrevet 25. oktober 2006 Det hadde vært så moro å få til et Twilight-treff, et skikkelig treff med alle Twilighterne/medlemmene av Hormonelles Forening for Rettskriving... Jeg har forresten også oppdaget denne amo.no-siden! Noe sååå genialt! )
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #50 Skrevet 25. oktober 2006 Gullemor: gleder meg masse! Vi skal hygge oss ja, vær du trygg! Så mye shopping vet jeg ikke om det blir pga bekkenet mitt, men vi får nok til å kose oss likevel vi Husk at det er to dager etter bursdagen min, så vi må jo ha kake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå