DiddiDaddi Skrevet 25. oktober 2006 #126 Skrevet 25. oktober 2006 Hei igjen ) For en lang tråd vi har fått i dag!! Er tilbake fra kontroll hos jordmor - og har, som Gullemor sa, fått høre verdens beste lyd: hjerteslagene ) Før har snuppa mi vært sånn som ka-ping beskrev det, fikk bare høre et par sekunder av gangen før hun kom seg unna doppleren, men nå er hun for stor...hehe, hun måtte bare kapitulere!
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #127 Skrevet 25. oktober 2006 Så koselig, Stinemor! Mannen er fortsatt irritert over at han ikke har fått hørt hjerteslag denne gangen, tror ikke han tilgir meg den så raskt:)
Hanne og jentungen Skrevet 25. oktober 2006 #128 Skrevet 25. oktober 2006 Da er jeg hjemme:) Har fått i meg litt mat og prata 30 minutter med ka-ping - alltid koselig:)
Hanne og jentungen Skrevet 25. oktober 2006 #129 Skrevet 25. oktober 2006 http://www.barnimagen.com/felles/debatter_chat/mest_popul_re_tr_der Noen som kjenner igjen noen tråder? hehe:)
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #130 Skrevet 25. oktober 2006 en dypt savnet aktivitet forresten - prating med Hanne... nå har jeg laget ferdig middag: meksikansk-krydrede nakkekoteletter på en seng av potetskiver, hvitløk og grønsaker, med hermetisk tomat over. Ildfastform, i ovnen, vips ferdig middag om en times tid, til jeg har henta lillejenta i barnehagen og ka-ping-mannen kommer hjem fra jobb. Nam! åhjelp... jeg LIKER faktisk å gjøre dette... pusle i huset, lage middag til familien.... er jeg blitt gal?
Nr-3-i-Magen Skrevet 25. oktober 2006 #132 Skrevet 25. oktober 2006 ka-ping: det hørtes veldig godt ut! Hvordan lager du det? Bare heller de hermetiske tomatene over hele greia? Jeg har akkurat spist nesten ei 180 grams melkesjokoladeplate med daim og slikka bollen etter sjokoladekakebakinga... jeg er dum og kvalm...
vims-74 Skrevet 25. oktober 2006 #133 Skrevet 25. oktober 2006 andrea med jente i magen: pft, dum og kvalm du liksom, kvalm kanskje, men ikke dum! Jeg liker mennesker som liker godteri! Og liker de dyr i tillegg så er de ofte snille! Sådetså! Jeg har vært å tuslet litt på solsiden mens vimsemannen klippet seg (og er helt ødelagt i bekkenet) og måtte innom Polarn O Pyret... der fant jeg DEN søte lille dongerikjolen og en body med røde snegler til å ha under. Fiiiiiin! Må jo ha noe snasent å ha på når hun skal vise seg fram til folk! Også har jeg vært i byen og levert fra meg en cd med jobben jeg endelig er ferdig med, juhu! Da er det bare å fakturere, lene seg tilbake i stolen og følge med kontoen! Ennå litt småpjusk å gjøre på et annet oppdrag, men deretter så skal jeg bare ta det rolig!
Nr-3-i-Magen Skrevet 25. oktober 2006 #134 Skrevet 25. oktober 2006 Vims: Det er ikke dumt å like godteri nei, men det er jo litt dumt å aldri lære at så mye sjokolade gjør deg veldig kvalm ;-) Jeg gleder meg masse til å pynte veslejenta til jul! Så en kjempesøt grå, litt grov, kjole med litt rosa mønster på Exit. Kjøpte den ikke da, må vente litt med å kjøpe mer ting nå... men det er jo så kos å gå og se på sånne små klær.
Hanne og jentungen Skrevet 25. oktober 2006 #135 Skrevet 25. oktober 2006 Det er så mye sæte jenteklær, men jeg har også gitt meg selv kjøpestopp. Det vanker sikkert endel gaver, og mange av disse gavene består sikkert av søte små kjoler og lignende:) Hehe. Sjokolade skal spises til man blir kvalm, iallefall av og til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå