Gå til innhold

Twilightere en onsdagsmorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det fins sånne sider på nett der du kan bestille en søt sms eller en ringetone og sende til noen... det kan jo være et greit lite hint? Finne en diskret og fin ringetone, og sende den til henne :) hehhe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...tipper hun tar hintet da ihvertfall :o) Høres slitsomt ut - snik deg i vei du!

Tannverk...det minner meg om at jeg jammen fikk innkalling til tannlegen i går. Hvordan er det med tannlegebesøk når en er på slutten av graviditeten? Bør man gå eller ikke gå, har det noe for seg?

Skrevet

Bare pass å å si fra om at du er gravid, så de tar hensyn til det, men rtg der er visst svært lite farlig. Noe annet er jo at tannkjøttbetennelser kan forårsake for tidlig fødsel pga bakterier i blodbanen, så en tur til mannen i hvitt er kanskje en god idé uansett? Typisk at jeg har min tannlege i Oslo ennå, da, har ikke somlet meg til å bytte siden jeg er der så ofte, men nå skal jeg jo ikke på evigheter!

Skrevet

Stinemor: Hvis du ikke har vært hos tannlegen i svangerskapet, bør du ta en tur. Har lest (i en eller annen svangerskapsbok, men hvilken??) at det anbefales å ta en tannundersøkelse i løpet av graviditeten. Man skal ikke ta røngten, da, men dette vet jo tannlegene om... :o) Jeg har vært hos tannlegen til sjekk, og han sa med 99% sikkerhet at jeg ikke hadde hull. Han kunne ikke si 100% da han ikke hadde tatt bilder...

Skrevet

Oki, takk for tipset! Får vel ta meg en tur da...men har ikke mye lyst!!! Like greit å gjøre seg ferdig med det :o)

Skrevet

Derfor jeg beholder min tannlege i Oslo, når man er så heldig å finne en tannlege man synes det er helt OK å gå til bør man vite hvor heldig man er!

Skrevet

Fælt som de sprenger bak i nabolaget her, da!!! Uten sånn uuulelyd! Det er da vel ikke lov?? Risikerer altfor tidlig fødsel her, jeg... *bank i bordet*

Aaarrrghh! I tillegg står huset vårt på fjell, så det smeller ikke_noe_sææærlig_heller_da! Rister i skapene... *redd for all krystallen*

Hehe!

Skrevet

Jeg har tannlegen min halvannen time hjemmefra (på stedet jeg er født og oppvokst og flyttet fra i 2003). Fant meg for noen år siden en knallbra tannlege, så han tviholder jeg på... Skal jo dit ca én gang i året, så det går jo så fint... :o)

Skrevet

Gullemor: nei det burde vært forbudt å skremme fostervannet av gravide på de måten!

Stinemor: grunnen er vel at vi er mer utsatt for karies osv når vi er gravide, og fordi hormonsammensetninge endres så slimhinnene er litt anderledes = større risiko for tannkjøttproblemer. Greit å få sjekka mens man er gravid, så kan du f.eks få tips til hva du kan gjøre for å unngå problemer.

Sponge: hvordan går det med telefonterroren i underetasje? Funnet en adekvat reaksjonsmåte enda?

Januarbaby og alle dere andre: det er underlig hva som faktisk fins av familiære omstendigheter rundt om i landet, og jeg føler meg av og til nesten unormal som har vokst opp i en familie med mor, far, tre søstre, stabilt og uten barnevernet involvert på noe tidspunkt...

Skrevet

Da er det på tide å løsrive seg fra godstolen og nettet her - må vel ordne meg litt og finne bilen under snøen før jordmortimen.

Ha en riktig fin dag jenter :o)

Skrevet

Ha en fin dag, stinemor! :o) Heldige deg som sikkert skal få høre verdens beste lyd i dag - hjertet til babyen!

Skrevet

Vims: jeg tenkte litt på høyhalsa genser, men de er jo pinnstramme allesammen. Nei, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal løse dette, men innen imorgen må jeg ha funnet en løsning av ett eller annet slag.

Jeg lurer også på hva f... de kvinnelige lærerne har på seg om sommeren her? De må jo gå rundt oppkneppa i formløse t-shorter. Det jeg har på meg i dag er en vanlig sort singlett med v og en rød veeldig utringa og gjennomsiktig topp over, men det er jo den underste som definerer utrigningen?:)

Skrevet

Sier nå god formiddag jeg da...er litt sent ute som vanlig jeg da...har nettopp vasket og ryddet ned huset...ååååhhhh..det er så deilig å jobbe litt...gjør så godt for sinnet med et rent hus syntes nå jeg da...

hihi...koser meg liksom..

klemmer fra meg =0)

Skrevet

Hanne: Sorry, jeg MÅ bare: UtriNgning... ;o) Hihi! Heng meg!

Men: Hva med en ordentlig stor og kvapsete collegegenser??? Uff, tror det er disse lærerne som blir frustrerte, jeg... Enig med ka-ping i at pøblene nok syns det er greit med ei flott ung dame med former som underviser i historie! :o)

Skrevet

Hei på deg, Venter prins 10.01.07=0)! Fin-fin termindato du har! Samme som meg... ;o) Førstemann hos deg også, eller har du småttiser fra før?

Skrevet

Wee... da var siste dag over.. :-) *logge av før noen får tak i meg* :-)

nå skal jeg bare lese ped.bøker i et halvt år til, og så null og nada mer jobb og slike uhemskheter i to år! Kommer nok å klore tapet av veggene etter to uker, men men... gleder meg nå hvertfall..

Hjem og kose meg nå.. :-)

Snakkes jenter!

Skrevet

Gullemor: Får jeg lov til å skylde på trykkleif, frustrasjon og hastverk?

Tror nok muligens også dette er mer lærernes problem enn elevenes. På lærerværelset i lunsjen prøvde jeg å observere og telle antall høyhalsa gensere. Kom frem til at over halvparten av de kvinnelige lærerne har på seg høyhalsa eller liknende og de resterende kommer kledd i klær jeg slapser i hjemme.

Skrevet

hei hei gullemor 75.... det er så moro å høre om flere med samme termindag som meg...hehe...jeg venter nummer to jeg da..har en datter på to år fra før av...denne gangen blir det gutt så det er bare såååå utrolig spennende syntes jeg..

Enn du da??? det er førstemann?? ¨

Er du fra Oslo eller??? jeg har fått fødeplass på ullevål avd A......

=0)

Skrevet

Hanne: la de høyhalsa genserne være, hold på den utringa "ytter"-toppen, men velg en singlet med rund hals eller litt høyere utringning. Du skal ikke kle deg som ei kjerring bare fordi du er så heldig å ha fine pupper :)

Venterprins: heldige du som kan vaske huset... jeg får ikke lov til å støvsuge en gang, og egentlg ikke plukke opp ting fra golvet heller... damned you, bekkenløsning!!!

Gullemor: har du eller har du ikke krystall i skapene dine? nysgjerrig... hehe... og forresten: noen er heldige som får høre den flotte lyden av babyens hjerte, jeg gjør faktisk ikke det, maks 3sek hver gang, siden hun hater doppleren og sparker den unna tvert den blir satt på magen...

og til alle dere andre: hvorfor i h%&/( skal det være så j"#¤/( vanskelig å få fyr i den forb)(/#¤/ ovnen?!?!?!? KALDT HER!!! Og vont til bekkenet å sitte på golvet :(

Skrevet

Ka-ping: tenner du på 'gamlemåten' eller med slike moderne bricks-greier? Viss det er snakk om gamlemåten kan jeg kanskje hjelpe viss du forteller hva du gjør?

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal finne singletter med høyere utrigning. Har en, men siden puppene mine er blitt så store hjelper det lite. I tillegg tror jeg de vil se like mye' utringing' samme hvor høy toppen er pga størrelsen på puppene og det faktum at jeg blånekter å kle meg i en pose. Uff, nå sutrer jeg.

Skrevet

og som tidligere nevnt - du er jo ikke akkurat fotomodell-høy, så omtrent uansett hvor høy utringninga di er så vil de fleste se puppene dine ovenfra... hehe...

Skrevet

Hei ka-ping.....

Jeg ville bare fortelle deg at jeg har full forståelse for at du ikke orker å rydde huset jeg da...jeg har vært 100% sykemeldt pga bekkenløsning i to måneder nå...jeg får ikke lov til å støvsuge, vaske gulver eller lignende jeg heller...går tilogmed på krykker..kommer an på hvordan dagen er..noen er verre enn andre altså...men nå har samboeren min vasket og støvsugd...jeg har benyttet anledningen til å vaske klær, rydd og tørke støv...altså vi deler på oppgavene da...en sjelden gang...

Men jeg må innrømme at jeg desverre ikke alltid hører på fysioterapeuten min..noen ganger blir jeg sååååå rastløs og sint at jeg bare rydder huset selv( ofte fordi ikke alltid samboer skjønner at støvsugern ikke beveger seg selv)---får ungjelde etterpå med smerter da..så jeg tror du er flink som hører på kroppen din jeg da...skulle ønske jeg hadde litt mer ro i kroppen...

Orker ikke bare sitte her heller....jeg hater denne ****bannede bekkenløsingen jeg også.....

Skrevet

Det er liksom det. Ikke vet jeg hva som er standarden her på skolen heller. Det virker nesten som om kvinner skal skjule at det eksisterer noe som heter pupper. Blir litt sinna jeg. Fikk forresten også høre at det var for min egen beskyttelse også. Min beskyttelse mot hvem? Hormonelle 8. klassinger som sikler?

Skrevet

Hanne: Joda, du kan alltids skylde på trykkleif, hastverk, frustrasjon og egentlig akkurat hva du vil, men TROR vi deg??! Hihi! ;o)

Venter prins: Gullefar og jeg venter førstemann og gleder oss masse! Snakker og synger mye til magen, og stryker og ser på den når den beveger seg på alle mulige rare måter...! Sukk! :o) Januar!! Kom nå!! Vi bor midt mellom Asker og Drammen, så jeg hadde valget mellom Bærum og Sykehuset Buskerud i Drammen, og valgte Drammen. Du bor i Oslo? Jeg er innflytter her i Røyken kommune, kommer fra Øvre Romerike.

ka-ping: Om jeg har eller ikke har krystall i skapene?? Blir du veldig skuffet og ser ned på meg om jeg IKKE har det, kjære? ;o) Når det gjelder hjertelyden: Jeg har nå fått høre den to-tre ganger hos jordmor og "en halv gang" hos legen (han var småklønete med denne dopplersaken...), og tenker liksom at "sånn er det med alle". Men, har jo sett at du har skrevet tidligere at magetrollet ditt sparker den vekk. Det er uansett en deilig lyd, og tre sekunder er jo bedre enn ingen?

*blåse på bekkenet til ka-ping*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...