SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #51 Skrevet 25. oktober 2006 Ka-ping - det er den andre grunnen til at jeg liker snø nå. Bor helt ute i havgapet, så det lille som faller av snø forsvinner gjerne behagelig fort:) Og som nevnt over, når våren nærmer seg skal jeg gjerne stemme i med Gullemors anti-snø-tirade!
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #52 Skrevet 25. oktober 2006 Person A har fem barn, alle med forskjellige fedre. Akkurat fått nr 6. person B er far til barn nr 6, og krever omsorg for barn nr 6, samt at han vil at hun skal miste omsorgen for sine ytterligere 5 pga uvøren livsstil... Er man glad for at man skal i to års perm eller?
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #53 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg er utrolig takknemlig for at vi har årstider i Norge
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #54 Skrevet 25. oktober 2006 å hjelpes meg... hva er det folk driver med egentlig?
vims-74 Skrevet 25. oktober 2006 #55 Skrevet 25. oktober 2006 Åh! Glemte fortelle dere hva vimsemannen sa her om dagen, helt ut av det blå mens han egentlig snakket om noe annet.. "Duu, det med de sier, om at hvis man venter jente, at man kan se det fordi da tar hun skjønnheten fra mor. Det stemmer ikke med deg!" Jeg ble helt paff jeg! Herlige mannen min! <3
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #56 Skrevet 25. oktober 2006 Si det... vært borti verre saker.. men denne måtte jeg smile litt av. Men egentlig mest fordi jeg satte gul post it lapp på den, og sendte den til kollegaen med "lykke til" på .:-) Jobber bare 20 % privat og 80% i det offentlige. Men de 20 % får en til tider til å miste troa på mye mennesker.. :-)
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #57 Skrevet 25. oktober 2006 Tror kanskje A burde fått to års perm i tillegg. Og hurra for B som vil ta ansvar, men huff så synd jeg synes på de fem første, hvis mammaen er så forferdelig? Eller er det bare ren krangel, og hun egentlig er en fantastisk mamma?
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #58 Skrevet 25. oktober 2006 ) Jeg, for min del, syns at hele snø-opplegget kunne avskaffes. *skrive til statsministeren og be om folkeavstemning* Sukk, er redd jeg blir nedstemt av disse som gleeeder seg sånn til snøen kommer, som tar en skitur i ny og ne i løpet av vinteren, ergrer seg ellers resten av vinteren over snømåking og isskraping, MEN som på død og liv MÅ på fjellet og gå på ski til påske når snøen har forsvunnet i lavlandet og livet er på vei tilbake!!! Ja, DA skal de ha snøen, ja... *skjønne meg ikke på* ka-ping: Kake er notert... Men: Synes å ha lest her inne at du er litt... *kremt*... "sær" hva kaker angår...? Sjokoladekake funker, eller?? Eller muffins? Eller, hva med boller? Med eller uten vaniljekrem?
vims-74 Skrevet 25. oktober 2006 #59 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, hva driver sånne folk med, bortsett fra det åpenbare? Har de ikke hørt om gummi?
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #60 Skrevet 25. oktober 2006 Så ikke skikkelig over saken, er allergisk mot familisaker og har svært lite med de å gjøre. Men så ut som A og B har vært samboere over ett par år. Akkurat fått nr 6, og det hevdes fra B (det er han som er klient) at A aldri er hjemme, ammer ikke (derfor kan han få omsorg), og ligger ved ett par bekymringsmeldinger fra barnevernet på et par av de andre ungene. Ingen av de andre fem har visstnok kontakt med barnefar, og tre av dem er oppført som ukjent far.. :-) B er siviløkonom og vil nok stille sterkt i saken. Men da er mer mitt spm, hva får en oppgående, godt tjenende mann til å havne med ei fembarnsmor, uten utdannelse og inntekt? Gal gal verden.. bedre å være sakte på mitt offentlige kontor der man nesten ikke ser noen papirer for bare rot altså.. hehe
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #61 Skrevet 25. oktober 2006 Gullemor: jeg er litt sær på kaker ja... hehe... men boller er jeg glad i! Gjerne med vaniljekrem Skolebrød er nammis. Det går til nød med sjokoladekake og... men bare enkelte typer
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #62 Skrevet 25. oktober 2006 Blir helt skremt, jeg. Vi har jo flirt mye av hvordan jeg selv og en del venninner tilbrakte utrolig mye tid i tjueårene med å være redde for at p-piller+gummi skulle svikte så vi plutselig var gravide, mens når vi kommer i 30-åra og først _prøver_ å få barn tar det evigheter hvis det i det hele tatt går. Noen har tydeligvis mindre problemer med fertilitet enn andre? Men må jo si meg enig - hva har _han_ tenkt med, bortsett fra det åpenbare?
Hanne og jentungen Skrevet 25. oktober 2006 #63 Skrevet 25. oktober 2006 Hehe, nå ler jeg litt:) Er jo som dere vet i praksis ved ungdomsskole. I dag trakk veilederen min meg til sides, skikkelig flau, og sa at flere av lærerne mente jeg gikk med for lav utrigning. Han var skikkelig flau, og redd for hvordan jeg skulle reagere tror jeg. Jeg forstår argumentet med elevene, spesielt er det visst et problem at 8. klasse-guttene klår på jentene, men det virker som om noen av lærerne også er brydd. Jeg ble verken flau eller irritert eller noe som helst, men må jo ta det til etterretning. Ka-ping vet hvordan jeg pleier å gå, og litt utrigning er vanlig Hanne-stil, men jeg tror ikke jeg er på kanten i vanlige kontekster. Nei, dette ble mye pjatt. Noen tanker om Hannes utrigning og påvirkningen denne har på elever i ungdomsskolen?
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #64 Skrevet 25. oktober 2006 underlig sak... rett og slett.
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #65 Skrevet 25. oktober 2006 Er det mulig?!?!? hahahahah Nå lo jeg godt du! Du har kanskje litt utringning, men for at ingen skal kunne se antydning til kløft hos ei jente med fine, store pupper som blir naturlig pusha opp av en diger gravidmage så må du jo ha turtleneck da! Spesielt siden du er under 160 og de fleste dermed ser ned i utringninga di uansett hvor høy eller lav den er......
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #66 Skrevet 25. oktober 2006 Januarbaby: Er det førstemann du skal ha, eller har du barn fra før? Hvor gammel er du? Jeg er 31, og venter førstemann. ka-ping: Boller med vaniljekrem it is! ;o) Yummi... *sikle* Over til noe heeelt annet: Hvordan går det med jordmorsaken?
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #67 Skrevet 25. oktober 2006 Vims: Så søøøt den kommentaren fra vimsemannen var! )
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #68 Skrevet 25. oktober 2006 Der har de lite å snakke om på lærerværelset! Må jo være en glimrende måte å holde oppmerksomheten til 8-klass-pøblene?
vims-74 Skrevet 25. oktober 2006 #69 Skrevet 25. oktober 2006 Høyhalset genser! Som for all del ikke bør være trang! Helst med et stort tørkle i halsen, som skjuler eventuelle buler på genseren! Det er det eneste som duger, for forby; la oss ikke se pupp eller antydning til pupp!
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #70 Skrevet 25. oktober 2006 Virker jo som om det er lærerne som har et problem her og ikke elevene...? ;o)
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #71 Skrevet 25. oktober 2006 som om gutta i en ungdomsskoleklasse ville protestert og krevd ny vikar om det kom ei lekker dame med store pupper og utringning og skulle undervise i historie? nåneidu!
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #72 Skrevet 25. oktober 2006 Spongebob: Jaja.. noen burde kanskje vært proppa igjen. Godt det ikke er min sak. Ka-ping: Enig, men ikke det rareste som har kommet på bordet. Oslo kontoret sier de har snittlig 8-10 fordelingssaker som kommer inn HVER dag, den ene ofte sykere enn den andre. Of.. stakkars unger... Gullemor: 26, var ferdigutdanna i 2004. Jobba siden det, så har ikke blitt noen unger her før i gården nei. Hadde en litt traumatisk opplevelse når jeg var 18, og etter det var unger veldig uaktuelt. Det var det egentlig nå også, men vi var "uheldige", noe som vi er kjempelykkelige over i dag. Tror faktisk aldri det hadde blitt unger her i huset om vi skulle tatt det etter når det "passa oss". :-) Hanne: Hehe.. du har nok muntret opp hverdagen til noen tenåringer i det minste, om det er så ille.. :-p
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #73 Skrevet 25. oktober 2006 Nytt tema - er det lov å gå inn på kontoret til en kollega, ta mobilen og sette den på en ringelyd som _ikke_ gir meg kynnere og tannverk? Må legge til at kollegaen har kontor i den andre enden av bygget, en trapp ned - det sier noe om volumet - og at telefonen hennes ringer ca 5 ganger i timen?
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #74 Skrevet 25. oktober 2006 Alle sammen: Er det lov å sprenge i nabolaget uten å varsle med sånn uuuuulegreie først??! *skvette fostervannet av meg*
DiddiDaddi Skrevet 25. oktober 2006 #75 Skrevet 25. oktober 2006 Vims: for en utrolig søt kommentar fra Vimsemannen! Åh...jeg tror jeg hadde smeltet hvis min mann hadde kommet på å si noe sånt! Her går det mer i: oioi...den magen begynner å bli stor! Ånei...nå popper navlen din ut snart, det ser så rart ut! Men han stryker ihvertfall ømt på magen ) Hanne: måtte bare flire litt da jeg leste innlegget ditt...jammen litt av hvert andre kan bekymre seg om )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå