SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Eller er det så tidlig at det nesten kvalifiserer til natt ennå? Min kjære sønn kom opp i senga mi kl 0540 og la armene rundt halsen min og hvisket et kjærlig "much!" i øret mitt - som i "I love you very much", han synes det er unødvndig med hele remsa... Så her sitter jeg, da, lett misunnelig på BiM-treff den 13/11 i Tr.heim - jeg er nemlig i byen til den 12., da drar jeg videre til Tromsø. Dør jo av lyst etter å se hvaslags folk som egentlig skjuler seg bak nickene deres! Og PrincessElisabeth - kom julenissen i form av vannavgang/rier eller annen fysjogfy?
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg er våken!! ;-) Vært det en stund, men kobla ikke opp BIM før nå. Trodde du og var en av trønderjentene jeg Spongebob. :-) Kanskje du kan få de til å flytte det en dag?
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 Hei, januarbaby - nei, da, jeg bor nok lenger nord enn som så! Jeg har bare elget meg så kraftig innpå dem at jeg vel snart har overbevist dem også om at jeg er en av dem:) De virker jo som en trivelig gjeng? Selv blir jeg bare intern med Stinemor innimellom, vi kan diskutere kaféer i Bodø og slikt om ikke annet... Alt for få gravide her jeg bor, må jo få utløp for magepraten et sted siden jeg får lite av det til hverdags.
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Du høster stor forståelse for det her :-) Hver gang jeg er hos Jordmor får jeg beskjed om at "det er så mange gravide her som skal ha i Januar/februar, det er helt fullt på kurs osv osv"... Men hvor er de da? Vet ikke om noen jeg.. og på treffene våre er det kun tre av oss som er faste og møter hver gang. Hehe.. men de to andre er kanonkoselige da, så har hvertfall de. Men enig med deg, godt å slavre litt mage her inne, hvertfall nå når jeg har "funnet" igjen bim jentene :-) Så slipper samboer det verste preiket.. :-) Er vinteren kommet til dere nå eller?
Hanne og jentungen Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Sponge: Du reiser fra trondheim den 12, ka-ping kommer tilbake den13 og jeg kommer den 14. Dette er det man kaller dårlig timing altså. Nesten på kanten til morsomt:) Men så er jo ALLE twilighterne invitert til Stavanger på husmorferie.
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2006 Her snør digre kjerringer utenfor kontorvinduet, skikkelig julestemning! Kjørte utrolig forsiktig til jobb i morges og takket skjebnen som fikk meg til å få lagt om dekk i forrige uke, det var hårfin beregning! Kjørte på bar mark to ganger før det kom snø og is for første gang... Vinteren blir vel borte igjen noen ganger før den kommer for godt, men det er faktisk ganske deilig med litt hvitt som lyser opp det ellers svært grå og høstmørke landskapet. Er jo ikke akkurat overbelastet med gatelys og bebyggelse heller her i utkantstrøket jeg bor:) Hvor holder du til?
Hanne og jentungen Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 God morgen forresten:) Min samboer sto opp kl 6 og jeg sa i halvsøvne at jeg ville sove litt lengre, altså til han skulle gå for eksempel, men tror dere han vekket meg? Neida.
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, det der har jeg faktisk store planer om å gjøre noe med en gang - og jeg velger meg april! Da er det vel fint og vårlig i Stavanger, mens vinteren sin vane tro gjør livet surt for alle nord for Saltfjellet. Så ikke kjenn deg for trygg, her skal det husmorferieres!
vims-74 Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Hei jenter, hvordan er det med dere i dag?
Hanne og jentungen Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg er seriøs jeg:) Bare kom, jeg har plass:)
Hanne og jentungen Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 Bare fint:) Jentungen sparker og romsterer så det blir litt masete, men det er jo kos også. De vonde stresskynnerne har foreløpig stoppet og formen er toppers:)
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Spongebob: Holder til på Lillehammer, så vi er nede på ensifra gradetall vi og nå. 4 grader ute nå. Snødde her om dagen, men det gav seg igjen, men det kommer vel om ikke lenge. Lå tjukt av snø her første uka i november i fjor hvertfall :-) Men det er utrolig koselig her når snøen er kommet da, blir som regel nedstemt på den av folk her, men jeg syns hvertfall det. :-) Jula er helt gull, julepynt, snø i gågata, småboder med bl.a. brente mandler..ååå.... :-DD Hanne: Om du ikke har noe som springer av, så kan det vel tilgis? :-)
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Og DER først kom jeg inn gitt! God morgen, jenter! Har levert lilletrollet i barnehagen, det tok litt tid siden vi måtte ta en lang prat om at det vannet som var i gresset i går har fryst til is i løpet av natta - at det ikke var glassbråt på veien, men isflak fra en søledam, at det ikke går an å spise isbitene i gresset, og så måtte vi gå en liten omvei inn til selve barnehagen fordi det ble så gøy lyd da vi gikk på gresset Og etter jeg kom hjem så har jeg administrert to ull-vasker. Herregud det tar tid å henge opp 27 ullsokker når en har hovne hender og tendenser til CT... hehehe... jeg følte meg veeeldig lite lur der jeg sto og pusla. Men godt med en lang varm dusj med saltskrubb etterpå!
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 25. oktober 2006 Bor vel hos min kjære kusine (som også har BiM og termin i februar), men er jo dødsnysgjerrig på å treffe noen av tåkefyrstene her inne!
Hanne og jentungen Skrevet 25. oktober 2006 #15 Skrevet 25. oktober 2006 januarbaby07: jeg har altfor mye som springer av, men heldigvis våkna jeg av meg selv litt før 8:) Jeg er i full praksis på ungdomsskole, men har ingen timer i dag. Skal levere masteroppgaven min i trykken innen 1. november og skrive 2 veiledningsdokumenter innen fredag, samt forberede undervisning om Buddhismen til mandag. Det går seg vel til slik det alltid gjør, men så er jeg ikke alltid 'nesten høygravid' da:/
Hanne og jentungen Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 Jo, men sponge, jeg har da plass til alle andre BiM-husmødre som ønsker å komme:)
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 25. oktober 2006 Så glimrende, dette kan bli litt av en heisatur!
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #18 Skrevet 25. oktober 2006 Hanne: jeg har faktisk tenkt å gjøre alvor av tilbudet ditt, dra med meg i hvert fall Vims og Sponge til Stavanger på ferie på vårparten! men er det inkl. småttiser? Blir kanskje litt komisk om vi sitter 3-4 jenter med brystpumpene framme hver fjerde time ei hel helg hehehe
DiddiDaddi Skrevet 25. oktober 2006 #19 Skrevet 25. oktober 2006 Godmorgen jenter ) Sist pålogget som alltid jeg...sånn er det å hverken ha jobb eller småtroll som skal opp...er blitt lat ) Så det var snakk om vær og julestemning tidligere i tråden, og hipp hurra - det snør, det snør, tiddelibom!!! Våknet til sååå mye snø!!! Det er så fint ute ) Gruer meg til jeg skal ut å kjøre, må jo finne bilen...neida, ikke så ille, men nå må kosten finnes fram. Håper dette blir liggende litt, så mye koseligere enn regn. Hva gjør dere i dag da?
SpongeBob Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #20 Skrevet 25. oktober 2006 Håper jo å kunne amme denne også, så det bør vel bli med småttinger - i alle fall de minste? Tenkte LT kunne ha godt av pappatid, for å si det sånn...
Hanne og jentungen Skrevet 25. oktober 2006 #21 Skrevet 25. oktober 2006 Det får jo være opp til hver enkelt om småttisene er med:) Min er jo her uansett, og hadde jo vært kos å sett de andres også, men da blir det jo en litt anerledes tur.
vims-74 Skrevet 25. oktober 2006 #22 Skrevet 25. oktober 2006 Husmorferie er vel uten småttiser? Hvis småttisene er med, så kalles det vel noe annet, feks "far trenger desperat en helg fri fra mor og litebarn!!!!"
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #23 Skrevet 25. oktober 2006 Såpass... da har du nok å henge fingrene i ja. :-) Jeg har min siste dag på jobb i dag! Driver bare med papirer, overføring av klienter/kunder og litt sånn... skikkelig digg... har ikke tlf åpen en gang :-p Hmm.. høres ut som du kan skrive oppgave for meg også? Tar pedagogikk på siden i år, totalt ukjente marker i forhold til hva jeg har studert før. Jus kan liksom ikke sammenlignes ;-) Men er moro da, endelig forstår jeg mye av det jeg driver å behandler saker om hver dag.. hehe...
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #24 Skrevet 25. oktober 2006 Hm nå ble jeg litt usikker her.... for min del er det selvsagt å la min da 3 år gamle datter bli hjemme hos pappa og besteforldre mens jeg stikker på ferie. Men det er kanskje naturlig å ta med minsten... ikke fordi jeg ikke greier meg uten henne, men for å la henne møte tante Hanne Jeg kan jo ikke drive og ræse til Stavanger annehver helg heller akkurat, og når jeg først skal nedover så...
Gullemor Skrevet 25. oktober 2006 #25 Skrevet 25. oktober 2006 Hei Twilightere! Jeg er bare innom en liiiiiten tur; skal snart ut i finværet. Jeg vil også på husmorsferie til våren! *invitere seg selv* ) ka-ping: Jeg så at du hadde roooooopt på meg i går ang. rettskriving (Gullemoooooor!). Gullefar lo godt da, strøk meg på magen og sa til knøttet at h*n ikke skulle bekymre seg, for mamma ville lære han/henne å snakke riktig og pappa ville lære han/henne å snakke pent (les: Har dere hygget dere?) ;o) Og, jeg er for øvrig enig, jeg TROR det må bli 1) tirsdag ettermiddag eller 2) tirsdagsettermiddag... Ellers er det som sagt knallvær her i sørligere trakter i dag (les: Midt mellom Asker og Drammen)! Selv om jeg er superdeprimert, trøtt og sliten for tida og tilbringer mesteparten av tiden innendørs, foran pc'n eller på sofaen, SKAL jeg ta meg i nakkeskinnet og komme meg ut i dag! Om ikke annet, så SKAL jeg ut og få handlet et par-tre nødvendige ting. *ber om spark bak fra snille twilight-jenter med stooore mager*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå