her@ Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har betennelse i skulderen (i leddkapselen). Jeg har vært hos legen et par ganger, men det siste han kunne tilby neg var Pinex Forte - som smrtestillende. Jeg kunne få kortisonsprøyte som var mer effektivt - men da måtte jeg slutte å amme.... Lillegutt er seks måneder - og jeg kunne tenke meg å amme en stundt til - ihvertfall til han er 8-10 mndr. Slik det er nå så er det ikke han som holder meg våken, men armen/skuldeen... Dilemmanet er - skal jeg slutte å amme og få kortisonsprøyte som kanskje hjelper - eller fortstte å amme og håpe at armen blir bedre av seg selv - og da bruke Pinex forte som medikament til å sove om nettene - og ikke minst som smertestillende?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Skjønner ikke at du må slutte å amme pga dette, kortisonen går vel ut av kroppen? Du kan kanskje pumpe deg for å opprettholde melkeproduksjonen og heller kaste melken, gi mme på flaske, så kan du ta opp igjen ammingen når kortisonen er ute av systemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå