Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hajjo pia ... e du den æ trur du e?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det du leter etter? Så lenge du er anonym, så svarer vi anonymt tilbake. Vi er flere med lignenede navn her inne, så for å få kontakt er det viktig at navnet står riktig skrevet. Alle vi som er her inne ønsker å vite hvem vi prater med. Om du hadde signert med ditt brukernavn/ gitt signal på hvem du er , så hadde vi kunne sagt hvem vi er vi også. Ingen som ønsker at noen dere ute skal sitte å kontrollere oss her inne. Om du er interesert i å terrorisere folk, så melder vi deg til moderator så du blir slettet.

Skrevet

Har nå kopiert nicket der rett fra innlegget som var skrevet da ...

Er det hun jeg tror som eier det nicket skjønner hun med en gang hvem jeg er utifra det jeg skrev. Tynt grunnlag på å melde meg til moderator det der vel!! Hjølpes ...

Skrevet

Det var da fælt da, syntes ikke HI gjorde noe galt, om man ikke vet hvem det siktes til så er det vel bare å overse tråden??

Skrevet

Da må jeg beklage, men saken er den at inne på ung og gravid, er det faktisk 2 stykker som har opplevd at folk har skrevet inn anonymt, private opplysninger om andre enn seg selv, uten at de selv vet hvem det er pga anonym knappen. Det er ikke noe morro å komme på nett å lese opplysninger om deg selv som er lagt ut, når du selv ikke har gjort det, å folk sier de vet hvem du er og bruker anonymknapp. Ønsker ikke å ha det samme styret her inne. Har selv kjente som prøver seg på å finne ut hvem jeg er her inne men jeg ønsker derfor å være anonymm, pga jeg vil ikke at de skal legge ut opplysninger om meg. Så jeg beklager på sterkeste, og håper du kan tilgi. Håper det jeg ikke har ødelagt alt for mye med min dårlige dag. ønsker deg velkommen

Skrevet

hajjo pia, e mæ ja :) Går bra nå :D Ikke så my her, bare av å te :) Greit at du ikke kjem idag, hehe, tru æ sitt å brygge på omgangssyken, vil ikke ha den no :( E det forresten farlig når man e gravid?

Skrevet

Hurra :D

Nei,omgangssyke e ikke farlig sjø :) Bare pass på å ta dæ en paracet hvis du skull vær så uheldig å få høy feber. Bare slappe av å bli frisk :) Håpe du ikke bli så syk ;) Har vært ut å handla vi.. Scvære bind å paracet .... Vær glad du slepp på ei stund,hehehe!!!

Det går bra no ja :D Fine magen... Hvis det bli så du tar den uka du snakka om,kanskje æ å TL kan kom en formiddag på besøk? Ska husk på å ta med den dressen .. åsså har æ et par sokka som e helt ny å ikke brukt... Glemt dem hjem te mamma etter en shoppingtur når hu lå inni magen,å no e dem for små hehe...

Skrevet

Bli ganske sikkert at æ tar den uka no ja :) Fikk ikke omgangssyken(bank i bordet *bankbankbank*), jiipppiiii!! Hell på å lage oss mat no, kyckling och ris :) Nammenam :)

Katta e livredd hunden, stukke av hu, hehe, men kjem vel tebake :)

Du e super pia :) Vi får bli enig om en dag du kan kom :) Ska bynn å lag tilbehøret no, kjempegla i dæ pia :)

Stor klems

Skrevet

Bra du ikke vart syk da :)

Håpe dåkker kosa dåkker med maten :)

DU e super :) Kjæmpegla i dæ æ å ja, stoor klem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...