Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 lillegutt på 8 mnd hart skreket i 3 timer nå!!dette har aldri skjedd før. Fått paracet,dentinox,vann og nesedråper,ikkeno hjelper!!!typisk når jeg er alene hele uka!!!!!!vondt i hodet allerede!!
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 ammer ikke ikke gjort siden han var 6 uker. heller aldri fått nattmat(av eget ønske)
Libido- Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 hmm noen aning om hva det kan være? Kanskje han bare trenger trøst? Vond mage? Legg han på magen Tenner? nei.. ville vel gått over med paracet. Prøv å legg deg i senga di sammen med han, kanskje han bare trenger å roes ned..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 sovner han i bilen?? ta en liten kjøretur... bare for nå..... så du kan få litt søvn... så blir alt så mye bedre....
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 forresten... er du redd for å være alene?? kansje han merker det....
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 nei han sover heller ikke i bilen lenger,der liker han seg ikke....o når han først har giret seg opp hjelper heller ikke vogna
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 liker det ikke no særlig nei,men har ei venninne her...men hu skal jo på jobb i morgen,
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 skjønner... du får bare prøve å bysse å bysse.... hos oss hjelper det som regel med litt stryking på panna... liker han å bade?? ta et ekstra bad.... å en flaske med vann eller mme etterpå... ligg hos han.... stryk over mage... vondt dette her... Kan ikke venninna de være hos deg inatt da?? ho kan vel sove på sofaen?? så er du litt tryggere..
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 jo hu er her hu.ligger på gjesterommet....men hvis jeg gir eksraflaske nå,blir det ikke en vond vane da?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 kan ikke tro at ei flaske kan bli en uvane. Det kan jo være han er tørst??? hvis han har feber ( du har jo gitt paraset) så er det jo viktig med ekstra væske... tror jeg hadde prøvd det iallfall... godt hun er hos deg iallfall....
Augustmam Skrevet 24. oktober 2006 #12 Skrevet 24. oktober 2006 nei da, det trenger det ikkje bli. Når mine unger er sjuke, breler eg litt med dei og gir etter for ting som ikkje ellers er tillatt, så er det berre å være konsekvent igjen når du er trygg på at ungen ikkje er sjuk. Er det trass så merker du det nok og da har ikkje ungen det vondt i alle fall. Litt god lunken melk gjer underverker:)
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #13 Skrevet 24. oktober 2006 sånn,da har han fått et bad,lyste opp og gliste.fikk ei flaske og drakk 200 ml på styrten.koste med han isenga.fikk opp en kjempepromp!!!er rolig nå får håpe de varer. men hva nå hvis han skulle begynne på igjen?tør ikke legge han her i senga for å sove,det kommer til å ende med et brak i gulvet hvis han våkner føre meg.han er overalt og reiser seg. Bare la han ligge da el? takk for alle som hjelper meg,frustrerende sånn her
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #14 Skrevet 24. oktober 2006 Då ville eg tatt han opp og sett om det var ein rap som satt fast, så ville eg lagt han igjen. Du veit nok no om han er sjuk eller ikkje, mat har han jo fått, så då er det vel ikkje så mykje anna som er gale anna enn at han gjerne berre er sint og trøtt. Han sover nok no..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå