<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 dere har sikkert hørt om elisabeth haugen? hun spådde meg nemlig en rask fødsel.. hun sa jeg burde holde meg i nærheten av sykehuset rundt termin fordi ting ville skje raskt.. ser flere det samme? eventuellt ser dere hvordan det kommer til å skje? jeg er litt bekymret for at jeg ikke skal rekke frem til sykehuset.... født 040786.. på forhånd takk.. klem
supermam5 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 hei,eg føle og at d komme te å skje raskt for deg men får og fram at du rekke i tide te sykehuset d vil gå kjempe fint d der...
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 tusen takk:) har bekymret meg mye over dette. men da skal jeg prøve å ikke tenke så mye på det og heller glede meg over graviditeten. klem
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2006 twig, nattinatt.. ser dere også dette?
nattinatt Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Hallo Ja eg har blitt spådd av henne eg og.Temmelig kjent, og ofte opptatt på linja.. Eg får opp at du rekker sjukehuset ja.Frå fødselen starter, og til den lille er født, fekk eg opp ca 6 timer.Har du veldig lang vei??
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2006 nei ca 30min.. så da burde jeg nok rekke det:) tusen takk.. så får meg at den lilli skulle komme med en gang jeg. men 6timer høres veldig bra ut:) klem
nattinatt Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Ja eg trudde ikkje du hadde lang vei..måtte nett forsikre meg.Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå