Ranveig R Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Andre som er leie av dei naturkvite (etter kvart grå..) ullbuksene? Eg (eller egentlig mamma) kjøpte farga Nøstebarngarn og laga ullbukser. Og så låg dei i lanolinbad over natta. Det fungerar heilt fint! Så no har småen mørkegrøne ullbukser, og eg tenkte å supplere med nokre stripete eller mønstrete. Forresten så brukte ho totråda garn (det same som ein bruker til babyteppet og ulltrøyene), og resultatet blei tynnare ullbukser, og dermed mindre bleiebak. Brukte 4-mnd-og-oppover-nattbukse-oppskrifta (den som er rett i fasongen og med litt "bein"), la opp 100 masker på pinne nr 3. Dei passar då til guten vår som er 13 mnd, lang og slank (79cm/9,5kg). Reknar med at dei kjem til å passe lenge, dei strekker seg veldig etter kvart. Har berre hatt ein lekkasje med dei nye, tynne ullbuksene og det var etter ein lang tur i bæreselen... Kanskje ein idé viss du har lyst på bleieforandring? No gleder eg meg til sommaren, viss det blir så varmt at småen skal gå rundt i berre bleie )
Ranveig R Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2006 Men om natta held eg meg til dei gode gamle tretråda lanolingarnbuksene altså...
Lurifaksmammaen Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har også strikket fargede ullbukser - en turkis, en lime, en sjokkrosa... Har du lange ullbukser da?? Det er kjempepraktisk om vinteren!!!!!
Ranveig R Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2006 Kor lange er "lange ullbukser" då? Kanskje eg/mamma skulle ha strikka ei tjukk "sykkelbukse" for å hindre at baken blir kald når han sit ute... Var det det du meinte? Eller meinte du til meg sjølv?
Lurifaksmammaen Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Mente til bleiebarnet:) Bleiefolk i engelskspråklige land har begrepet "longies" om lange ullbukser som sperrelag... Altså ei strikka bukse som er lanolinbehandlet (ja, eller strikket i lanolingarn) Link til inspirasjon: http://www.heinyking.com/catalog.php?category=56 Her selger de ferdige bukser...(det viser hvor morsomme bleiebuksene kan være... ) http://diaperpages.com/soaker.php - viser ei dame som har farget buksa med kool-aid (en leskedrikk med sterk farge... MANGE farger...) Et gratis mønster: http://www.tinybirdsorganics.com/organicwool/woolpants.html Har store planer om å strikke en longies til vinteren - kjekt når man skal bare være inne...
Ranveig R Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2006 Ikkje dumt! Brukar ein då longies i staden for bleiebuksa? Så ein må ha to stk og bytte ved bleieskift? Såg skikkelig deilige ut dei buksene... Har mange strikkeplanar eg no, held på med body )
Lurifaksmammaen Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, bruker visst longies i stedet for bleiebukse... Det MÅ jo være fint om vinteren da!!!! spesielt inne, for strikker man i ubehandlet ull holder jo ungen seg ganske varm uten mer klær på.. Jeg kjenner mange som har prøvd, men har ikke rukket det selv..
Tuppelure Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Bra tips! Jeg har også strikka ullbukse i knallfarge, litt morsomt å se på. Brukte vanlig ullgarn (fritidsgarn) og satte den inn med lanolin etterpå. Funker veldig bra! Jeg brukte ei oppskrift fra Ottobre Design, men er sikkert like greit med Nøstebarn sine oppskrifter.
Ranveig R Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 29. oktober 2006 Hmm... Har tenkt og tenkt på desse longies'ene og dei virkar jo veldig bra - MEN... kva med bodyen då? Guten vår kan ikkje gå med genser i staden for body, fordi genseren sklir opp og så blir han kald på ryggen. Og har han body under longiesen då blir jo sjølvsagt bodyen våt... Med mindre det er lanolinbehandla ullbody og. Og i såfall treng jo ikkje longiesen å vere lanolinbehandla. Men då må ein bytte body ved bleieskift. Har du ei enkel løysing på dette "problemet"? Kanskje det berre er eg som ikkje ser det åpenbare...
Lurifaksmammaen Skrevet 30. oktober 2006 #10 Skrevet 30. oktober 2006 Det har jeg ikke tenkt på... Body utenpå? Vil ikke det fungere?? (tenker høyt...) Hadde ikke tatt bodyen innenfor i hvertfall... Eller strikket ulltrøye.. Skal høre med de som har prøvd, jeg!!!
Ranveig R Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. oktober 2006 Nei det var vrient dette. Body utanpå fungerer jo, men det ser jo skikkelig teit ut ;o) Ulltrøye bruker han alltid, men han må jo uansett ha body på... Men kan jo sjølvsagt strikke longies for å bruke som bukse og ha bleiebukse og body under som vanleg. Dei ser jo kjempedeilige ut...
Lurifaksmammaen Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, det ser kanskje litt teit ut? (men til innebruk går det vel an....hvis man ikke har besøk og sånt... Synes ikke bare body og strømpebukse er såå pent heller.....men det er jo det mest praktiske når man bare skal være hjemme... storebror brukte alltid det.... men snuppa får visst ofte noe utenpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå