Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Del Skrevet 24. oktober 2006 Trenger du en litt "gammeldags" og sporty reserve dagmamma/ bestemor så kanskje jeg kan hjelpe deg/ dere med det. Mine barn er nå store (20 åringen har flyttet hjemmefra pga studier) og minstemann går i 10. klasse og har dessverre ikke samme behov for sin mor nå lenger som da de var små så nå har jeg god tid til å hjelpe andre med å passe deres barn. Jeg har stort sett vært hjemmeværende med mine barn og vi har opplevd mye flott sammen, både ute på turer i skog og mark og meningsfylt innelek. Jeg er 44 år, tolmodig og rettferdig og har god utdanning innen helse og ernæring og ditt barn vil definitivt være i trygge omgivelser her hjemme hos oss i vår enebolig på Tranby i Lier kommune. Vi har også en liten hund. Om dette hører interessant ut for deg/ dere så er det bare å skrive igjen. Beste hilsen Go-mor :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6819461-trenger-du-reserve-dagmamma-bestemor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea05 Skrevet 26. oktober 2006 #2 Del Skrevet 26. oktober 2006 hei!! deg skulle jeg ha trengt så sårt til mine små. ikke besteforeldre til de, de er døde alle sammen på ene av min datter, mens ho minste har farmor og farfar som ikke bryr seg, hadde du bare bodd nærmere. uff uff. skulle vært flere som deg. klem andrea Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6819461-trenger-du-reserve-dagmamma-bestemor/#findComment-6847909 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #3 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei på deg Andrea, Takk for gode ord, det var snilt sagt. Jeg vet hvordan det er å være uten besteforeldre til sine barn, det har vi dessverre også opplevd til våre barn også. For mange år siden søkte vi etter besteforeldre til våre to barn og vi fikk mange brev (dette var før datamaskinen ble alle manns eie). Vi skrev en helt enkel "søknad" og satt den inn i lokalavisen og i noen ukeblader. Etter en stund fikk vi flere brev og vi valgte oss et eldre ektepar uten egne barn som bodde ikke så langt unna oss. Vi trivdes godt sammen og fikk veldig god kontakt med de og ungene elsket å være sammen med de. For å gjøre det kort så skjedde det en forferdelig tragisk hendelse hvor begge "besteforeldrene" omkom i en ulykke. Det tok tid før ungene skjønte at de ikke kom til å se bessa og besten igjen men nå, etter mange år så sitter vi igjen med mange gode minner. Råder deg til å sette inn annonse i lokalavisen din og håper du finner noen i nærheten av der du bor. Ønsker deg lykke til og håper det vil ordne seg for dere :-) Klem igjen til deg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6819461-trenger-du-reserve-dagmamma-bestemor/#findComment-6848510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå