Lillypia Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Det sies jo at det er lurt å gå opp en størrelse når man kjøper disse, men gjelder det bare cup-størrelsen eller også omkretsen liksom?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 cup- str vil jeg tro:) er jo ikke rundt livet melka legger seg..
popkind Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg mått opp i begge... Ellers så har jeg kjøpt sånne forlengere i tillegg!!
Fikk nr to i desember Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg må også opp i begge har jeg funnet ut.
ingru Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Eg har kjøpt mine med tanke på at jeg kommer til å bli mindre rundt omkretsen. Magen er jo helt der oppe... Blir jo ikke større der iallefall, heller mindre!
Ylva og Mathilde Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Men hvorfor er det ikke spiler i amme-BH'er? Liker ikke BH uten spiler..
CiljaS Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Kjøpte nettopp en amme bh med spiler fra triumph. (på cubus, var 25% på alt undertøy). Den var fin, sort med litt blonder, ikke kjerringaktig liksom. Gikk opp en størrelse i cupen men ikke rundt. Tror også jeg skal kjøpe noen uten spiler som jeg kan bruke på natta slik at det ikke gnager.. Men venter med å kjøpe flere til jeg ser hvor stor jeg blir!
Minmai Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Det er ikke så godt med spiler hvis man har melkepreng, og hvis man lekker og må bruke BH om natten er det også en fordel å ha uten spiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå