Gå til innhold

November: Til dere som har


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

nyfødt baby,bare noen månder,ved jul,hva har dere tenkt å kjøpe i julegave til det lille gullet deres??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt som ikke er kjøpt inn ennå! Grind seng, vippe stol, uro til å henge over sengen, klær, leker osv..... Dette er ting vi ønsker oss og altså. Tror de større barna i fam får dyrest pres fra oss ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å gjøre nå som vi gjorde med vår toåring (født sept.2004) Sette inn penger på konto. De får jo masse barselgaver nå, samt at julegavene strømmer på etterhvert. Hvis det ikke er noe spesielt han trenger (det er det ikke!!) så blir det også penger på konto til han. Greit å begynne sparingen først som sist synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MIn baby kommer ikke til å trenge noen ting. Kommer ikke til å kjøpe leker og klær.

Hun kan få en pakke bleier, og baby olje ogsånn. Siden jeg har barn fra før, 4 stk, har vi alt tenkelig!

Eller jo forresten. Kanskje en sauefell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit babyen forstår ikke så mye av gaver og slike ting i år,men er det ikke kjekt å kjøpe noe,som en i ettertid kan si at det fikk du til jul første året du levde?Datteren min har enda noen av gavene hun fikk første året og det er noe av det beste hun har.I sær en bamse som hun hadde med seg i sengen hver kveld,til hun ble ganske stor og hun kan tenke på at den er like gammel som henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm,synes det er dumt at ikke flere hiver seg på denne tråden,da dette er en ting jeg tenker veldig på,men hvis folk ikke har noen mening,så kan jeg jo ikke tvinge folk til å ha det heller da*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tenkte jeg skulle kjøpe en fin sånn babygym. eldste jenta lå mye på gulvet g det er planen denne skal gjøre også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte vi skulle kjøpe et teppe med baby gym på fra oss, og så skal jenta vår på 4 år få velge noe hun vil kjøpe... Det holder i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg vet at det begrense seg noe enormt om hva man kan kjøpe til en liten baby.En kjøper liksom ikke playstation*ler*,men tenker en del på dette,da min lille prins bare vil være rundt en måned og da er det veldig vanskelig.

 

Lurte litt på om jeg skulle kjøpe en leke,som han kunne bruke om en stund,kanskje ikke med en gang.Hva synes dere om det?

 

Det med babygym,synes jeg ikke dumt,men jeg kjøpte en på salg,så det trenger jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...vil kjøpe julegave til nurket ja. Men hva det vet jeg ikke.. Vil se an når den har kommet ut og om det er noe jeg virkelig brenner for å skaffe.. Synes helt klart at babyen på få julegave, men det trenger ikke være dyrt, fint og flott. Den har jo tross alt fått ganske mye nå til fødselen, men en liten ting bare....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...