Gå til innhold

I dag er gutten min 2 mnd :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 15 min fyller Edvard 2 mnd. Tiden flyr, men samtidig føles det som om han har vært herr en hel evighet:)

Og endelig på over en uke sover han i kurven sin og ikke på meg på kvelden, woho!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattis med jubileumet =0)

tiden raser av sted den...for fort....

hvordan fikk du til å få han til å sove i kurven da?? han her vil ikke ligge i vugga pappan laga....kun i vogna...har prøvd alt,men nei...

Skrevet

Han har ligget i den kurven fra han kom hjem. Både dag og natt. Sovet i vogna og da. (og en hel del i senga vår) Han er iaf vant med kurven. Har lammefell oppi. Smokk og sutteklut (han liker å ha den halveis over ansiktet)

Han sovnet fint der om kvelden før, men har i det siste ikke villet sove på kveldene annet enn på meg. La ham ned og strøk over hodet og holdt andre hånda over halve ansiktet (mange roer seg av dette) Problemet her er at han er plaget med mye magevondt på kvelden.

Prøv lammefell oppi, evt. samme laken dere har i vogna. samme dyne som i vogna. Så luktene er like. Er det bedre plass i kurven? Prøv å rulle sammen et teppe og legg øverst rundt hodet. Er det hardere/mykere enn i vogna? Prøv å gjøre forholdene veldig like.

Broren min skrudde av kalesjen på vogna si og satte den over senga til gutten sin. DA sov han i senga. Etter noen dager gikk det greit uten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...