ks23 med William og Lucas Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Klarte selvfølgelig og skjære meg idag påen h.... boks da jeg skulle lage middag idag..Det bar jo rett til legevakten det..Måtte sy tre sting..Ikke noe digg akkurat..Uff..Dette var vel dagens syte innlegg..Men måtte bare fortelle det...Håper det ikke skjer noe mere nå, blir så redd for nurka mine.... ;(
rampen_ Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 uff... stakkars.. ikke moro å skjære seg nei.. men tror ikke nurkene dine tar skade av at du skjærer deg litt i fingeren, men skjønner du er redd.. er du langt på veg? moro med tvillinger da
tuppen og lillemor Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 auuuuu... det er jo så vondt, håper det går bra med deg... klem fra meg..
ks23 med William og Lucas Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2006 He he... Fikk bedøvelse oxo.. Jeg er 17+1 idag så det begynner og komme seg... Er nok bare jeg som overeagerer litt mere enn det jeg trenger...Men var ikke noe deilig kutt nei..Du da?? Langt på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå