Gå til innhold

noen som har vært...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært hos tannlegen i sv skapet, har en tann som jeg skulle ha rotfylt i sommer.... men nå begynner det å gjøre litt vondt, men man skal jo ikke gjøre akkurat det. noen som kan råde meg til hva jeg skal gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørt om flere som har rotfylt når de har vært gravide... Tror ikke det er noe farlig! Skal til tannlegen på lørdag selv :( Lykke til da!

Skrevet

Hei:) er ikke noe farlig å gå til tannlegen, men du skal vel helst ikke ta røntgen bilde... Du kan ta bedøvelse og alt.... Hvis du er litt bekymra så ring tannlegen din så kan du fortelle om bekymringene dine:) Lykke til da...

Skrevet

Skulle absolutt vært en tur til tannlegen, altfor lenge siden sist. Fått meg en liten fobi for tannleger jeg da. Skal ikke ta røntgen men ante ikke det med rotfylling. Må vel bare holde ut med smertene? Ring tannlegen din hør du, han vet nok.

Skrevet

Joda du kan ta røtgen bilde også..Jeg har vært hos tannnlege jeg..Da jeg trudde jeg hadde tannverk men hadde fått en liten betennelse i tannkjøttet. Fikk en sånn blykappe mot meg som beskytter. Så trur ikke det er noen fare nei....

Skrevet

takk for svar... men har lest i en bok at en ikke bør gjøre det, men må man så må man.... akkurat det røtgen greiene er jeg veldig redd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...