Mandragora Skrevet 24. oktober 2006 #1 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vi venter jente og jeg synes Linnea er helt nydelig, men lurer på om folk tenker at jeg oppkaller jenta mi etter meg selv siden jeg heter Linn? Det er absolutt ikke det som er meningen, ikke spesielt glad i mitt eget navn men Linnea har en helt annen og fin klang :-) Hva synes dere...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Del Skrevet 24. oktober 2006 syns Linnea er kjempe fint jeg, å om du hadde oppkalt henne etter det så syns jeg bare det er fint jeg trenger ikke bekymre deg for at folk syns det er teit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moon and starlight Skrevet 25. oktober 2006 #3 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det kan godt hende at folk vil tenke det, jeg hadde nok gjort det siden navnene er litt like. Men det synes jeg bare er fint, både Linn og Linnea er nydelige navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristin_på overtid Skrevet 25. oktober 2006 #4 Del Skrevet 25. oktober 2006 Synes Linnea er et kjempe fint navn:) Og hvis folk tror at du har oppkalt henne etter deg så hadde jeg bare synes at det var koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandragora Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 25. oktober 2006 takk for svar :-) Greit å høre litt forskjellige meninger før man bestemmer seg for navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 25. oktober 2006 #6 Del Skrevet 25. oktober 2006 Enig med resten her.. Linnea er et flott navn, og om folk tror det er oppkalling så er det bare søtt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå