mamma tiL 1stor+2små Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Føler at det er en forpliktelse å amme og en skal amme lenge,har jeg følelsen av,men hva tenker dere.Jeg ønsker å amme en periode men ikke i to år,som noen sier er anbefalt,ikke i et engang.Hva slags tanker har dere?
selfangerkjerringa Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jordmor fortalte meg at who anbefaler å amme ut i det andre leveåret. Ikke i to år. Greier man å amme til barnet har fylt ett år og litt til så har man gjort en kjempejobb. Jeg ammet min datter til hun var 13mnd, og da slutta vi. Det føltes veldig naturlig for oss begge. Prøvde sånn for nysgjerrighetens skyld å legge henne til brystet ei uke etter vi slutta, men hun så bare rart på puppen... hehe... så hvis jeg får amminga til å gå greit denne gangen også tror jeg nok det blir som sist - fullamming til ca halvåret, deretter gradvis tilvenning til annen mat, og avslutning rundt 13mnd.
storesøster og lillebror Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Vi skal dele permisjonen, så jeg skal starte å jobbe når frøkena er ca. 6 måneder. Får ammefri en time hver dag, men ser for meg at d blir nedtrapping i forhold til amming når jeg starter på jobb. Men tror ikke d blir noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå