Mamma til tre :o) Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Eller finnes det bare en type? Vet det er en som heter levonova ihvertfall.. Noen som har erfaring med denne?? Mister man lysten med denne..slik som de hersens cerazette pillene??
tuninna ♥ 2pp Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 jeg tror det bare finnes den ja. jeg mistet ihvertfall lysten av den. fikk masse andre bivirkninger av den også
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 jeg fikk satt inn denne typen for ca 2 uker siden, og er kjempe fornøyd så langt i hvertfall.) Mista lysten da jeg gikk på p-piller, men det ser ut til og gå greit med spiralen.)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Fikk satt inn levonova etter første å var strålende fornøyd. Ingen bivirkninger, å mista ihvertfall ikke lysta nei. Mengden hormon i spiralen er mye mindre enn i p-piller så faren for bivirkninger er mye mindre. Også stor fare for å miste mensen med den men det er vel ikke akkurat et problem.. Jeg fikk den ikke tilbake etter jeg satt den inn ihvertfall. Vil absolutt anbefale å prøve den, vet ihvertfall at jeg skal ha inn en ny bare prinsen kommer.
mammmamia ** Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Tror det bare finnes en type... Har ikke prøvd, men hadde tenkt til det... Men har fått vite at da kan man ikke bruke tamponger og da tror jeg ikke jeg gidder rett og slett :-)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Ingen grunn til ikke å bruke tampong med spiral. Man skal bare være litt forsiktig så man ikke drar i tråden som er festet i spiralen. Men denne er veldig langt oppe å merkes ikke, verken til vanlig eller av den man har sex med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå