Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg skulle bli gravid i oktober.... stemte ikke, men ser du fortsatt at jeg kommer til å bli gravid? Begynner miste håpet:-( har begynt m pergokur nå. Ser du om det kommer til å hjelpe...

Og om du ser graviditet .... ser du kjønn?

jeg 070176

sambo 230570

Veldig takknemlig for svar..

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6818005-chanelle2-du-sp%C3%A5dde-at/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen sb76

Ja, husker deg veldig, veldig godt..

Vanskelig å beskrive, men når jeg fokuserer på noen, kommer liksom bilder/inntrykk sigende på en måte, men hos deg er det et sånt klart, klart bilde av bebiss tvert.. Helt klart, ei lita jente!

Slike spådommer blir jo ikke alltid rette, dessverre, jeg kan jo bare si det jeg enser.. Men kanskje er det pergoen som nå gjør at det klaffer. Håper så sterkt med dere at tiden er inne nå..

Lykke til! *god, varm klem*

Annonse

Du maser da ikke, du spør;0)

Men husk at du bør legge din lit mer til el-tester, enn til spådommer, om du lover det, kan jeg gjerne si hva jeg "enser"..

Jeg får opp seint torsdag/tidlig fredag som el-tidspunkt.

Videre får jeg to barn hos dere. Tror dette er ett av hvert kjønn, jeg:0)

Ønsker dere alt mulig godt i denne prosessen, håper dere lykkes snart..

*klem*

Annonse

Tidligere har jeg erfart at jo klarere bildene er, jo nærmere i tid..og her er bildet helt klart altså.. Skal krysse fingre og tær for dere, jeg;0)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

takk for at du krysser fingre og tær... nå som jeg har spurt meg ferdig om jobb så har jeg bare et siste spørsmål.

ser du om jeg får en jobb som er mer utdanningsrelatert enn den jeg har nå? evt når?

siste spørsmål nå altså;-) hehe. på forhånd takk:-)

Er litt usikker her, men mener at dette vil gå i orden i løpet av neste sommer.. Muligens skjer dette rundt tiden før du skal bli mamma (forhåpentligvis) men jobben vil uansett bli din, og du kan gå tilbake til den etter ev permisjon..

Håper disse inntrykkene stemmer, men begynner å bli litt sliten, kan se nærmere ved en senere anledning, om du vil;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...