Gå til innhold

Noen som har fått "gravid" mage enda..?(uke 20)

Anbefalte innlegg

Hei, er i uke 20, veier 93-94 kg, og har alltid hatt mage.Gått ned 3 kg siden jeg ble gravid, ikke noe opp. Det vises fortsatt ikke at jeg er gravid, og synes det er skikkelig kjipt!!! Er det noen andre som har fått gravid mage sånn rundt den tida her...?

Klem :)

Fortsetter under...

Jeg hadde fått det da ja. Men synes jo enda mye bedre nå som jeg er i uke 29. :) Den kommer nok. Alle er jo forskjellige,mange som er skikkelig tynne og som ikke får mage før i 5 mnd,men når den kommer så kommer den for fullt.

Min mage poppet plutselig ut i uke 14, og ble veldig godt synlig rundt uke 17-18.

Jeg veide 89 da jeg ble gravid, og har gått opp ca. 8 kg. til nå (er 31+2 idag). Tror det er velidg forskjellig fra person til person hvor tidlig magen vises, men dersom du er førstegangsfødende tar det kanskje litt lenger tid enn for dem som har født før. Jeg har to barn fra før, og magen vistes fortere med nr. 2 og 3 enn med nr. 1.

Er bare i uke 9, men pga litt vekt-oppgang i sommer og stinn, ømfintlig mage, så klarer jeg ikke å bruke vanlige bukser lenger. Klarte fint å bruke buksene frem til uke 7, men nå er alt som strammer ør-litte-granne veldig ubehagelig!

-Hentet frem gravide-buksne min jeg! Og gleder meg veldig til gravid-magen kommer!

Annonse

Jeg er i uke 20, veide 95 da jeg ble gravid (usikker på hvor mye jeg har gått opp ettersom jm ikke veier meg, kun legen). Har tydelig gravidmage nå, selv om jeg på tunge dager bare føler meg mer feit :) Den dukka nesten opp over natta til meg, så bare gled deg, plutselig så er den der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...