Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 hva spiser dere småbarnsmødre om dagen egentlig??? på en vanlig dag liksom???
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har slitt med matlysten helt siden jeg fødte.. har liksom ikke lyst på noe mat.. dessuten er det så travelt, at jeg får nesten ikke tid å spise.. Har heldigvis en mann lager litt gode middager som frister av og til, ellers så tvinger jeg i meg brødskiver når jeg blir så sulten og slapp at jeg må.. hmm.. håper det tar seg opp etterhvert.. er jo bare 6 uker siden jeg fikk gutten min!
Libido- Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Du bør passe på å spise godt om du ammer. Jeg mistet nesten melka fordi jeg spiste dårlig (og stresset). Jeg spiser: 2-3 brødskiver til frokost 2 brødskiver eller knekkebrød til lunch middag så blir det altids litt godteri eller annet knas.. 2 brødskiver til kvelds (droppes av og til) Prøver å være flink å spise frukt
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 hei...=) jeg spiser frokost(brød),middag og kvelds...=) og kanksje litt frukt hvis vi har d i hus...
-carina- Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Hadde ikke mye tid til å spise de første 5-6 ukene... Nå hjelper det på, gutten kan ligge litt alene så jeg kan få tatt meg litt mat. Blir som regel noe brødmat til sen frokost og rester fra gårsdagens middag til lunsj... Og så kommer da mannen hjem og lager litt god mat! Jeg er så lite matglad... Men får migrene når jeg ikke spiser, så jeg tvinger i meg mat hver dag. Sjokolade er veldig godt som mellommåltid, da, men prøver å spise knekkebrød og frukt i stedet... )
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Hei hei.. Her starter jeg frokosten med havregrøt, blåbær og skummet melk. Spiser et eple og en banan til mellommåltid (og kjøper emg gjerne en latte). Til lunsj kan det variere veldig..alt fra salat, brød etc. Mellmomåltidet mitt etter lunsj består igjen av eple og evt. noen annen type frukt el. grønt. Deretter kommer middagen..her varierer det veldig, en er veldig glad i hvitt kjøtt, pasta, wok og fisk. Til kvelds kan det bli knekkebrød med cottage cheese el lignende og noen nøtter. I helgene koser vi oss litt mer med litt fetere mat og litt godt attåt :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå