Gå til innhold

9 mnd - hvordan ser nettene deres ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste tiden har nettene vært et lite h..... Hun våkner mange ganger og gråter, roer seg og sovner igjen, for så å våkne etter en liten time.

Tror ikke hun får får lite mat heller: morsmelk 3-4 ganger i døgnet, grøt morgen og kveld m/frukt ved siden av + middag m/fruktmos.

Dette er utrolig slitsomt! Ville bare høre om det er noen andre som sliter med det samme?? He he, kanskje et dumt spørsmål ;)

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Som å lese om våre netter, det er et h....! 4 faste måltider, pupp morgen, ettermiddag og kveld...

Hun sov hver natt i en uke da, så vi VET hun kan! Får ta en runde med litt gråt igjen...men må vente til vi flytter om en uke. Gruer meg, men vi MÅ få sove om natta snart!

Skrevet

Sprøtt! nå kom jeg inn hit for å skrive om AKKURAT dette problemet.... det er så slitsomt, dagene går kjempefint og han spiser godt. men den siste uka har han våknet igjen 1,5 time etter leggetid og vil ikke sovne igjen på 1-2 timer, og det er ganske slitsomt!

Gutten min er 8 mnd. og han har ikke fått noen tenner, og viser ingen tegn til å "klø" i munn heller, for det var det første som falt meg inn. så vi får se da om de kommer noen tenner etterhvert.

trodde kanskje det var meg som gjorde noe feil med tanke på rutiner, men det virker egentlig ikke sånn...

Skrevet

Nesten godt å høred et er flere som sliter...alle andre jeg kjenner har barn som sover hele natta og VEL så det...vi har vært hos legen på hs til og med, for å utelukke at det er noe i veien, sånn rent fysisk..

Men hun har nok bare en sterk vilje, hun vil nemlig OPP i senga vår, og helst ligge inntil mammaen sin med puppen i munnen...gaaaah!

Skrevet

....de ser ikke ut (nettene altså.)

Jenta mi er 8 mnd, god og rund.

Hun har begynte å våkne masse på natten faktisk etter at vi begynte med fast føde. Hun vil også helst oppi sengen min, ligge inntil meg og spise av puppen når det måtte falle henne inn på natta-hvilket skjer maaaaaaaaange ganger i løpt av natten, men hun lager en skikkelig huskestue hvis jeg prøver å legge henne tilbake i senga hennes...Har bare ikke orket å la henne skrike på natta, for jeg er så trøtt...Så da havner hun i senga mi inntil meg...Må nok prøve å få henne til å sove hele natten i sengen sin snart, uten 6 måltider pr natt...puh..

Skrevet

Kanskje de er tørste? Mini våknet oftere og oftere etter at vi startet med mat og grøt, for hun nektet å drikke til måltidene - og vi kuttet ned på ammingen da hun fikk mer fast føde. For man blir tørst av grøt, leste jeg her inne!

Nå for et par dager siden lærte hun seg å drikke ordentlig av tut.koppen, drikker vann hele dagen og hun har sovet fra 8 til 6/7 (litt pupp) og til 8 igjen de tre siste nettene- håper det varer! For det var sliiitsomt åamme og bysse 4-5 ganger hver natt, ja :)

Lykke til alle!

Skrevet

ja... du spurte om hvordan nettene er....

her hos oss er leggetid i åtte ni tia, så sover nurket til halv åtte halv ni tida. I ett... ingen måltider..

Får pupp, så grøt, til frokost.

Ho er ca 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...