Gå til innhold

Til dere som har født før...


Snart firebarnsmamma! Fødeklar

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en sak, jeg... Dere vet den brune streken en får fra navlen og ned, når kommer den..?

Jeg er ikke sikker på om jeg kan rette meg etter at jeg er blitt gravid etter forrige mens, i så fall er jeg 6+0 i dag... Men i dag har jeg også oppdaga at jeg har fått den tynne, brune streken!! :) Jeg har jo en mistanke pga flere ting, om at jeg er lenger på vei enn "bare" 6+0, ,jeg. Og da jeg gikk gravid de to foregående gangene kom ikke streken før langt ut i svangerskapet!! :) Noen andre som har en formening om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert ikke, bare ikke alle som får d.

Kanskje jeg får det denne gangen, selv om jeg ikke har fått den de to første gangene... Hvem vet:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den streken kom ikke på meg før nærmere uke 30 begge gangene (fra navlen og ned første gangen og fra navlen og opp andre).

 

Vis jeg var deg ville jeg bestilt meg en time til privat UL eller prøvd å få legen til å henvise til en ul pga svært usikker termin så slipper du å lure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt når jeg fikk den forrige gang, men først etter at jeg hadde fått stor mage tror jeg.k

 

Nå er jeg i uke 12, og streken har dukket opp... Hatt den et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har ikke blitt borte siden forrige svangerskap han;( Det er 17 mnd siden....

Men jeg mener og huske at den kom sent i svangerskapet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg takke for alle svar! :)

Alva anbefalte meg å bestille time til privat ul... Bare det at jeg bor langt uti hutiheiti, og aner ikke engang om slike private klinikker finns i nærmeste by!!

Og er det "bare" å få legen til å henvise til tidlig ul?? Vil han godta det? Jeg hakke peiling, for har aldri vært i denne situasjonen før..... Noen med erfaring? Og da tenker jeg på offentlige leger...

Og hva koster det å få privat ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Ifølge BAM blad nr 1 kan visst streken komme ganske tidlig. Ville ikke bekymret meg så veldig. Du kan jo ringe legen din og høre hva han sier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida,jeg er ikke bekymret,håper bare på at jeg er kommet lengre enn siste mens tilsier..! :) (lang historie..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...