Petronellapia Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Blir dere kvalme av de kapslene? Noen som vet annen måte å evt få det i seg på? 4 kapsler om dagen er umulig her i gården!!
silena Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Blir ikke kvalm av kapslene men husker jeg hadde problemer å svelge de i begynnelsen, vet ikke hvorfor, de er ikke veldig store og lukter ikke veldig vondt. Kan kanskje være lurt å ikke ta de på tom mage. Du kan kanskje prøve bringebærbladte?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Kanskje ikke meningen at du skal ta de............
Mrs. Bouquet Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Da tror jeg du bare skal hoppe over det.
Heira☆ Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg hadde det akkurat sånn med Omega3 kapslene, særlig i begynnelsen. Bare gikk og brakk meg... Et lite tips, som jeg gjør; ta dem på kvelden før du legger deg, da kjenner du i hvertfall ikke smaken. Du får jo "bare" i deg kveldsdosa da, men det er jo bedre enn ingenting ) Verdt et forsøk i hvertfall... Og jeg er helt enig med deg, bringebærkapslene smaker dritt ;o)
vims-74 Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg kan bare ikke fatte at noen gidder putte i seg noe som ikke har noen vitenskapelig effekt, og som får dem til nå kaste opp, hva er egentlig vitsen? Sette ned allmenntilstanden og gjøre deg sliten og utmattet i tiden fram til fødselen? Høres VIRKELIG ut som en god idé!
Petronellapia Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. oktober 2006 Hehehe... Har ikke akkurat nedsatt almenntilstanden min av dem da.. hehe Har kutta de ut jeg, men derfor jeg lurte på om andre hadde noen tips. Bringebærkapslene er ikke bevist at har noe vitenskapelig bevist, enig i det. Så en vet jo aldri om hvordan de ville vært å ikke ta dem kontra ta dem. Men blir i samme gate som ingefær mot kvalme. Begge er nevnt veilederen for svangerskapsomsorgen, så verdt å prøve. Ingefær funka heller ikke hos meg, men noen synes jo det gjør det.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 ingefær har faktisk dokumentert effekt mot svangerskapskvalme....et produkt som heter urizal. Man forsker mye på bringebærblader i utlandet, blir spennende å se hva de finner. Norsk forskning er det lite av (både på urter og generellt). Hvis du brekker deg av kapslene er det en indikasjon på at du ikke skal ha dem, det er min mening. Kroppen forteller deg hva du skal ha og ikke ha. Det er en mulighet for at det er gelatinen rundt kapslene du reagerer på. Det er ingen ting i veien for at du kan åpne kapselen og helle innholdet i en sil i en kopp og trekke den som te. Da får du samme effekt :-) mvh urtemedisiner (som ikke er interessert i å ta en stor diskusjon om urter og naturmedisin her - jeg ville bare dele teråd)
Petronellapia Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, det var lurt å lage te. Må være masse sukker da!! Hahaha Satser på akupunkturen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå