Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 hei, Ser på sidene her at OTH kommer med 2007 modell i november. Noen som vet hva som er nytt?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Tror iallefall nyfødtbaggen skal være litt større enn dan gamle.
Mini&Meg Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 nonen nye farger på trekkene er nutt og nye hjul iallefall
<3 + <3 + <3 Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 ...samt en liten logo på trekket....like ved der hvor barnet har føttene.. Bagen er litt mer "firkantet"...noen synes den er penere, personlig liker jeg det "gamle" utseende bedre!
C <3 M <3 E <3 Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Pluss med den nye baggen er vindtrekket eller hva det heter. Den settes på med trykk-knapper og ikke med glidelås. Også har den en klaff opp mot kalesjeåpningen, slik at det blir lunere. Kjønte noen det:-) Også er den bredere har jeg hørt.
Mini&Meg Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Den blir også litt dyrere, var innom Fru lyng i dag,men hun husket ikke hvor mye dyrere da. Det var visst ca 500 kr mer for sportsvognen.
mammmamia ** Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Det er kun to ting som er endret - hjulene og utseendet på bagen. Bagen får vindtrekk, noen mener at den blir litt større, men det er ikke bekreftet enda... Selv synes jeg den ser romsligere ut, men det er muligens pga den er mer firkantet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå