aprilspøk Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Gu+tten min på snart 7 mnd er ikke spesielt glad i middag. Har både laget selv og kjøpt ferdig. Hvilken ferdigmiddag elsker deres barn? Vil gjerne prøve litt forskjellig. Og når dere innfører nye middager med ny mat i , gir dere kun få teskjeer - eller gir dere til babyen deres er mett?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Henger meg på her. Min hater middag kjøpt på glass i butikken. Hjemmelaget går bedre men fortsatt er han skeptisk og rynker på nesa. Kan jo ikke gi han 3 grøtmåltider om dagen heller ?
aprilspøk Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 Noen som har noe forslag eller...
lilen06 Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Min er 7 mnd og sidenhan var 6 har jeg prøvd å introdusere han for middag, men han har bare kastet opp og brekt seg.. Fikk bare beskjed på hs om å la det bero en stund, prøve med gjevne mellomrom, for før eller siden vil han akseptere det...noen er ikke modne for det like tidlig som andre..
Luca Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Lillesnupp her brukte lang tid på å venne seg til fast føde, begynte daq hun var litt over 6 mnd, men nå husker jeg ikke engang hvordan det var da hun vegret seg for mat:-) hun er 9 mnd nå, og gaper til alt vi gir henne. Hun får bare mat vi lager selv, og spiser med stor apettitt. Så for noen tar det bare lenger tid, men det kommer. Fortsett å tilby mat, fint hvis du lager selv, og ta en en sort for introdusering. Ikke stress med det, og hold på de måltidene dere har...altså middag til middagstid og grøt når dere har det(frokost og kvelds?)
Tupsi Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Tuppa vår på 7mnd er litt kresen men ho er veldig glad i alt med kylling og kalkun i og den med skinke,nudler og noe mere i.og den med noe rotfrukt/grønnsaker i. Husker ikke alt som er i og heller ikke helt hva dem heter men tror du bare må prøver deg litt fram,kjøp inn masse forskjellig og prøv det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå