Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei. Venter en gutt og en jente og har lyst til å ha navn på samme bokstav... Kjempe glad for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #2 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jens og Jenny Jonas og Jolanda Truls og Tora David og Dina Jakob og Johanna Mette og Mads Nora og Nils Oda og Oliver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #3 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei:-) Hva med: Kaja/Kajsa og Konrad Amalie og Alexander Emma og Edvard Rebecka og Rafael Sara og Sakkeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bubbs* Skrevet 25. oktober 2006 #4 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nicolai og Noemi Jens og Jalise Tiril og Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 25. oktober 2006 #5 Del Skrevet 25. oktober 2006 Truls og Trine Lars og Lene Tom og Tina Simen og Siri Even og Erle Knut og Kine Morten og Merete Mats og Mari Espen og Elise Jørgen og Jenny Martin og Mie Stein og Silje Erlend og Ellen Henning og Hanne Are og Anja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #6 Del Skrevet 25. oktober 2006 Trym og Tuva Emilie og Emrik Ask og Anne Ivar og Idun Mille og Magnus Mons og Mia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #7 Del Skrevet 25. oktober 2006 Vilde og Vetle Kaia og Kasper Mats og Mia Fredrik og Frida Stine og Ståle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #8 Del Skrevet 25. oktober 2006 Nicolas og Nathalie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 25. oktober 2006 #9 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ruth og Rasmus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 25. oktober 2006 #10 Del Skrevet 25. oktober 2006 Adrian og Aurora Jonathan og Julie Emil og Eline/a Sander og Sofie Marius og Marte Henrik og Hanna Sebastian og Sanna William og Wilma Andreas og Amalie Petter og Pia Oskar og Olivia Daniel og Dina Fredrik og Frida Tobias og Tilde Theodor og Tiril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #11 Del Skrevet 25. oktober 2006 Sara og Sondre Sofie og Sander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 25. oktober 2006 #12 Del Skrevet 25. oktober 2006 Her kommer jeg med et forslag til hver av bokstavene i alfabetet! Kanskje ikke alle som er like aktuelle da, men... Adrian og Amalie Birk og Birgitte Christian og Christina Daniel og Dina Eirik og Emma Felix og Felicia Gunnar og Gunilla Henrik og Helena Imre og Isabella Jørgen og Jenny Kim og Kine Lucas og Linnea Marius og Melissa Noah og Nathalie Oliver og Olivia Patrick og Pia Quinn og Quella Rune og Rita Sindre og Selina Thomas og Tuva Ulrik og Una Victor og Vilde William og Wendy Xavier og Xandra Yngve og Yvonne Zimen og Zabrina Æsop og Æda Øyvind og Øiunn Åsmund og Åse Må nevne tilslutt at mine yndlings-tvilling navn til gutt og jente er Ask og Embla... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 25. oktober 2006 #13 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvilken type navn liker dere? Her er noen navn jeg liker godt: Tiril og Truls Lilly og Ludvig Stina og Sivert Agnes og Alvin Bea og Bendik Ane og Aslak Elina og Edvin Johanna og Jakob Thelma og Theodor Maren og Mathis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2006 #14 Del Skrevet 27. oktober 2006 hei. Må bare få takket dere alle for kjempemange fine forslag. Er 39 uker på vei med tvillingene så det er nok ikke lenge igjen... Enda ikke bestemt navn men vi har plukket ut av de dere har kommet ned 5 hver og blir vel enige;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente06OGgutt09 Skrevet 27. oktober 2006 #15 Del Skrevet 27. oktober 2006 Joachim og Julie Alexander og Amalie Emil og Emilie.. Lykke til... det er ikke lett å velge navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 31. oktober 2006 #16 Del Skrevet 31. oktober 2006 Luna og Liam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. november 2006 #17 Del Skrevet 1. november 2006 Ada og Aksel Ada og Aron Ada og Abel Korte lette fornavn, men man kan jo knalle på med mellomnavn i tillegg? Jeg har navngitt tvillinger selv, men angrer at vi ikke ga de mer enn ett navn hver. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #18 Del Skrevet 1. november 2006 Har dere blitt enige nå? Har noen gode forslag: Mathilde og Martin Johanne/Johanna og Jørgen Hanne/Hanna og Halvor/Håvard Olivia og Oskar Elise og Einar Jenny og Johannes Jorunn og Jon Jonna og Jens Marie og Magnus Solveig og Sigurd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #19 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har selv tvillinger og har gitt dem navn med forskjellige bokstaver. Jeg synes det er søtt med samme bokstav på tvillinger,men det kan være problem å finne navn som passer og som høver attåt navnene til tvilllingene.. Hvis dere får en eller to unger til har dere da navn med samme bokstav til den dem eller skal den de ha annen bokstav? Jeg valgte ganske spesielle navn til mine unger..jeg fikk tredje mann... Den måtte ha navn som funka til de navnene jeg hadde... Hadde f eks ikke vært kult med natalie,samantha og tiffany Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå