Gå til innhold

Datter min på 17 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville ikke hatt med meg noen annen en min kjære. Synes ikke jeg har god nok kontroll på en fødsel til å si at noen kan få se på. Jeg ville ikke gjort det, men det er nå meg da. Og jeg har ingen datter på 17 så jeg vet heller ikke hvordan det er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i at dattera di er med. Kan bli en fin opplevelse for begge/alle ....trass smertene:)

Må være ganske spesielt å bli med mor når et nytt familiemedlem kommer til...

Skrevet

jeg tror det sikkert kan bli en fin opplevelse for dere alle. men når jeg tenker tilbake på da jeg var 17 år hadde jeg ikke stort peiling på fødsler( tror egentlig jeg vet for lite nå og) visste det gjorde vondt og hvor de kom ut hen, men ikke stort mer enn det. så kan kanskje være lurt at ho får en ordentlig orientering på hva som egentlig skjer før fødselen er i gang. ønsker dere lykke til med valgbet dere tar=)

Skrevet

Jeg kan helt ærlig ikke skjønne poenget med å bare være med på åpningsfasen altså, er ikke hele poenget i å bli med på en fødsel selve fødselen?

Det finnes jo ikke noe vakrere øyeblikk enn det når babyen gråter for første gang og blir lagt opp på mors mage... Det er jo også dette øyeblikket som får en til å glemme alle smerter - og frykter hvis en er tilskuer.

Det er jo en enormt intens opplevelse å se en fødsel, særlig for første gang, og uten den delen kan jeg se for meg at negative bilder og minner blir lagt på netthinnen.

Datteren din kan jo for eksempel gå ut hvis det blir for heftig kost for en eller begge av dere, og komme inn igjen når hodet er født?

Det er i allefall tankene jeg gjør meg, og det er ikke ment som kritikk.

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at du vil ha med datteren din på fødselen, det er jo noe ganske intimt-jeg ville aldri hatt med min mor eller min datter, men søster på rundt samme alder som meg er helt greit. Men dette er jo noe du må finne ut av selv-gjør det du synes er riktig

Skrevet

Ja,vi er alle forskjellige,men jeg ser ikke forskjell på min datter og en søster på samme alder.Synes vel kanskje at det er mer naturlig å ta med seg en datter enn en søster,da datteren tross alt får en bror eller søster,men som sagt vi er alle forskjellige.

Skrevet

Hva er egentlig grunnen til at datteren din ikke skal bevitne selve fødselen? Bare åpningsriene? Ble nysgjerrig :-)

Skrevet

Hei mor =)

jeg syns det er en kjempe ide å ta lillesøs med vis hun vil det =) kjempe måte å binde dere mer =) du vet hva jeg mener =)skulle nesten ønske jeg kunne vært der å ønsket lille bror til verden selv=)hehe selv om jeg akkuratt nå egentlig vil vite minst mulig av hva som skal sje med meg snart =| =) hilse pappsen fra meg da =) klemmer fra olso =) GLA I DÆ =)

Skrevet

For det første så ønsker hun det ikke selv,for det andre synes jeg det er litt intimt og privat,men som jeg har sagt,så kan det jo hende at når vi står midt oppi det at vi forandere mening,men slik det er nå er det ikke noe,noen av oss ønsker.

Skrevet

Hei vennen!

Du er litt langt borte til å være med under fødeselen,men du vet at jeg er veldig glad i deg og håper at det ikke drøyer så lenge etter fødselen får du tar turen på denne kanten av landet.Du vet du må jo også se lillebror.

klemmer masse tilbake.Gla i deg også!

Skrevet

Den over her,skulle være til Big mama,men den la seg vist ikke under det innlegget der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...