Gå til innhold

Hva slags vognpose skal dere ha til vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Hva er best av dun og ull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksi :)

For det er den vi kjenner best , rett og slett ... Vet at om det er 15 minusgrader ute,har tuppa mi det godt og varmt selv i strømpebukse og body :)

Skrevet

Jeg arver en saueskinnspose som jeg selv brukte da jeg var liten. Nå er den til rens, så det blir nok bra. :-)

Skrevet

vi har saueskinnspose. synes det virker veldig varmt og godt, men er jo førstegangs, så har i grunn ikke så veldig peiling. synes voksiposen ser veldig stor og klumpete ut, men har ikke prøvd den i vogna da.. :)

Skrevet

voksipose synes jeg er desidert best. Har dun pose også, men voksi er varmest på de kaldeste dagene.

Skrevet

Jeg skal ha dunpose. Butikkene mente det var for varmy med lammeskinnspose og voksi her i Bergen...

Skrevet

Jeg er førstegangs...ble anbefalt dunpose av fru Lyng..så dermed ble det det :0) Har ikke prøvd den ennå da, men den virker veldig ok!

Skrevet

vi har pose fra nøstebarn..den er kjempe god!! regulere tempraturen hans helt perfekt!! han ligger bare i vanlige inne klær og tynn ull lue i den. har begynt å bruke den allerede!! de sa i butikken at den kunne brukes året rundt siden den regulerte tempraturen så bra!!

Skrevet

disney posen.. lammeullskinn teppe under og evt ullteppe oppå hvis det blir ekstra kaldt i vinter...

Skrevet

vi har kjøpt dun. Det vert ikkje SÅ bikkjekaldt på våre kantar, så han treng ikkje Voksi. Vi får ha eit lite ullteppe nedi på dei aller kaldaste dagane, så klarer vi oss fint:). Posen er frå Troller, og vi er veldig nøgde så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...