petronella_78_med spire =) Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Slutta med p-pilla i april i år...Har prøvd hva jeg vil kalle ganske aktivt siden da, å bli gravid, uten hell. Friske mennesker skal vel kunne bli gravid relativt kjapt, eller? De sier jo at 50% blir gravide innen et halvt år, og 80% innen et år... Nå er jeg snart inne i min 7 pp...uten noen som helst symptomer på at "noe er skjedd". ...prøver jo å ikke tenke på det, og det går helt fint i perioder...helt til tanta banker på igjen ...og igjen... Er en liten psykisk knekk hver gang.
Smulen&Skalken Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 jeg har det akkurat på samme måte som deg... jeg har akkurat begynt min 7 pp... det skjer ingen ting... men jeg trøster meg med at det fortsatt er noen pp`er igjen til det har gått 1 år som er det mest normale lykke til håper det klaffer for oss snart hehe
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skjønner deg så godt. Har akkurat de samme tankene. Jeg trodde også at dette skulle være en smal sak siden jeg er frisk (har aldri hatt noe større sykdom enn en influensa). Nå er jeg i 5 pp og vet jeg går glatt over i 6 pp snart (typen er borte denne pp). Blir like skuffet hver gang, jeg også Krysser fingrene for deg og håper det klaffer for oss snart:-)
petronella_78_med spire =) Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, det klaffer nok for oss etterhvert også Er godt å ha en slik side da, hvor man kan dele sine tanker. Lykke til dere også. *tvitvi*...kanskje det blir en ekstra fin julegave i år? *klem*
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 hei! Jeg slutta med pilla i aug-05, ble gravid i mars-06, mista i slutten av april og siden har det vært intet!!! Legen sier at hvis det ikke skjer noe på nyåret så skal jeg begynne med utredning. Men jeg synes klokka tikker veldig fort. Blir 33 på nyåret!
*Mysillen* Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Tja...si det... Her i gården så har det hvertfall tatt laaang tid... Føler i grunn for å gi opp hele prosjektet snart...,men vet jo at jeg ikke klarer det da..hehe
petronella_78_med spire =) Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, alt tar veldig lang tid... Trodde det skulle være en "smal sak" å bli gravid..., men den gang ei. Ikke har jeg vært hysterisk (eller i veldig stor grad) opptatt av å bli gravid heller. Såvidt jeg vet, er alt i orden med både meg og sambo... Får vente å se til over nyåret...er ingenting skjedd da drar jeg til privat lege og ber om å få hjelp umiddelbart! hehe
Parasit Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Titter innom her en tur... Tilhører 1. tri etter ca 1/2 års prøving. Jeg trodde også det var en smal sak og bli gravid, men det funket jo ikke. Tok en tur til en akupunktør. Hun satte nåler for å få bedre gjennomstrømming i kroppen, blant annet i bekkenet som hun sa. Og det funka med en gang. Neste IKM var jeg gravid:-) Det kan jo være tilfeldig, men jeg har litt troen på det... Gleder meg til å se dere på 1. tri.
midlin Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 hei.. jeg slutta også på pilla i april i år.. jeg også har prøvd aktivt fra jeg sluttet..men jeg har gått i sju mnd å ventet på tr da...på torsdag fikk jeg endelig tr og vi har nå gått inn i vår første pp... du kan jo begynne å tempe for å få oversikt over når du har EL... eller du kan ta eggløsningstester.. det har jeg tenkt å begynne med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå