Sunniva- og Majamamma Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 I ettermiddag fikk jeg plutselig kjempevondt i underlivet (som sterke mensmerter), paracet hjalp ikke og heller ikke å vandre rundt. Kom ikke i tak, men var en jevn smerte - varte nesten to timer. Parallelt fikk jeg verking langt inn i skjeden liksom, kjennes sånn som hvis man har hatt veldig mye sex (kremt). Var småkvalm og frosen mens det sto på, og magen var steinhard hele tida. Like brått som det kom gikk det over, slapp plutselig taket... Nå sitter jeg her og lurer fælt på hva dette var, mens babyen sparker frenetisk der inne - virker helt rabiat nesten. Hm.... Noen som har hatt det sånn?
Sunniva- og Majamamma Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2006 Glemte å si at det fortsatt verker nedentil (ganske langt inne), selv om det andre slapp taket....
tullla Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Hatt det slik i dag jeg også! Klarte nesten ikke å bevege meg på morgenen i dag, var så vondt! La inn spm om det her i dag uten å få så mye respons jeg heller, men jeg fikk ett svar om at det kan være et tegn på at mormunnen modnes
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Sikkert barnet som er på vei lengre ned og kanskje har tenkt til å feste hodet. Jo lengre barnet kommer ned og blir liggende å presse på mormunnen vil det modnes..
lissin Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 ja jeg har hatt sterke menssmerter som kommer og går, og hatt det i mange dager. jeg skrev et innlegg for noen dager siden, og fikk til svra at mange hadde hatt det sånn. Til og begynne med trodde jeg det var fødsel på gang, for jeg hadde det ikke sånn med det første barnet. men jeg tror det er modning, og at det likevel KAN ta tid dette her. har tremin dagen etter deg, så jeg fikk jo mine forhåpninger... kan selvfølgelig hende det er noe på gang for din del likevel, spennende dette.... det at magen er hard må vel være kynner
tullla Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Hvordan er det i dag? Fortsatt vondt? Jeg våknet og jublet over at nå var alt bra igjen, men det skulle ikke mer til enn et par oppegående timer så er jeg like maroder igjen.. Skal til legen i morgen, så jeg skal høre med han da! Håper virkelig dette er modning, så det er godt for noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå