Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Hun må sove i bobledressen sin og et stramt teppe over, så hun ikke peiver med armer og ben, og vekker seg selv 1000ganger iløpet av natta! Har litt dårlig samvittighet for dette, men hun sover så godt nå....har det selvfølgelig godt og kaldt på soverommet sånn at hun ikke blir for varm! Høres dette helt forferdelig ut?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Synes først det hørtes fryktelig varmt ut, men det er vel sikkert det samme som om de ligger ute? Så lenge det er kaldt på soverommet og hun ikke blir for varm, så gjør det vel ikke noe ? Du merker det jo på ungen om hun er mer tilfreds vil jeg tro... Så lenge hun har en behagelig temperatur, så synes jeg ikke det høres forferdelig ut nei...
Sigbeth Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Det viktigste er jo at hun ikke bilr for varm. Bobledress hørtes jo litt voldsomt ut - selv har jeg lånt noen "sleep sacks" av en amerikansk venninne - får visst ikke tak i dem i Norge, men du har sikkert sett dem på amerikansk film, hvor babyene har et plagg på som har ermer, men ingen føtter, bare en "sekk". Da sparker de ike så lett av seg, og de er veldig varme disse "sekkene" . Kanskje du har mulighet til å få tak i ? De nettene han ikke har dette på seg, sørger jeg for å stappe dyna godt innunder ham, med et ullteppe rundt føttene - det hjelper faktisk også!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Godt å høre....er i tvil om jeg skal ta på henne dressen hver kveld....,men hun sover såååå mye bedre i den...! På soverommet er det iskaldt, så for varm blir hun ikke....,men å sove i bobledressen sin stakkar..., klarer ikke å bli helt venn med dette,men så lenge det er eneste måten å få henne til å sove på så ser jeg ingen annen løsning.... HI
Babykilo Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Sånne "soevposer" får man kjøpt her også. Jeg så på en på Baibi på Oslo City, men de kan kjøpes på f.eks sparkjøp også.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Men armene går som trommestikker(har KISS, og dette er nok årsaken), og refleksene vekker henne maaange ganger om natten...! I bobledressen er armene på en måte fast, og hun klarer ikke å vekke seg selv..... Disse posenen...,har de ermer sier du...klarer ikke helt å se de for meg! Har prøvd med babysafe, men det er jo bare en pose og armene er jo "fri", så det nyttet ikke! Føler litt at jeg binder henne fast...., det er jo vel det jeg egentlig gjør... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå