bente69;) Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Har sendt mail til KIMBY, så hun skal se/spå meg. Har nå i kveld lagt inn betaling til henne. Er såååå spennende, jeg har jo spurt om en masse ting...hehe så nå håper jeg hun kan se inn i fremtiden min om det er flere barn der. Har også spurt om når vi blir gravide,kjønn, antall og om vi ikke får -hva er feil, om vi trenger proff hjelp som ivf ol. Bruker endel penger på uvettige ting, så dette er jo kjempe vetting i forhold til mye annet jeg bruker penger på...hehe Dette bir spennende, gleder meg som en unge til jeg får svar:) Har tilnå klart å styre unna en test, kjenne sliksom ut som tanta sitter på gjerdet å venter på det rette øyeblikket...Har sånn mens mage liksom *sukk* Jeg VIL ha termin 070707 *pleas der oppe*
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 07.07.07....? Det må jo bare bli det da! wow wow wow wow wow... La oss høre litt om hva Kimby sier da... og hva testen sier også....hehe.
bente69;) Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, det hadde hvert så kult å hatt termin 7/7-07*lever enda i håpet* Klart du/dere skal få info om hva Kimby sier og hva testen sier om jeg tar den.
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Dette må du love å fortelle mer om bente69! Spennende! Du åpner vel e-posten din ut i ett du nå kan jeg tenke meg!!
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Kommer hele tiden til å glemme å skrive mitt gamle nick! ia69...
Utlandet Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Lykke til med spådamen,håper hun gir deg litt positivt å se på i fremtiden!Jeg skal gifte meg 070707 å skal ha en liten den 140707 visst ici er positiv om en uke,så det blir travelt hehe!Men föler tanta kommer når den skal uansett denne månden og,men blir vell ett nytt forsök igjen.Håper alle her inne kan få seg en liten i juli eller august neste år,önsker alle her inne lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå