silhah og emilie Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 og magen min er stein hard..er i uke 37 og bruker å kjenne mye liv hver dag...flere ganger om dagen...noen som har opplevd lignende?
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg ville ha ringt føden å spurt og evt fått en sjekk! er viktig at du kjenner liv hver dag!!
silhah og emilie Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 joda der var det litt "knuffing"
Minmai Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Da skal du drikke noe kaldt, spise/drikke noe søtt, og legge deg ned og kjenne etter. Hvis du fortsatt ikke merker noe liv skal du ta kontakt med fødestue/sykehuset. I dag!
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 du vet vel best selv, men dersom du er bekymra er det bedre å ta en telefon for mye, om ikke annet så for å berolige deg selv litt. Er derfor dem er der!
silhah og emilie Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2006 noen som vet hvilke undersøkelser de eventuellt gjør?
Nicki_81 Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 De prøver vel først med CTG før de tar ul
silhah og emilie Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2006 ok takk for svar...får se det an litt så ringer jeg hvis det ikke forandrer seg
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Når du har kommet så langt i graviditeten skal du kjenne liv hver dag! Ta en telefon til føden, ikke vær redd for å være "hysterisk" gravid. De er der for oss!!! Jeg ville uansett tatt en telefon, hvis du har kjent mindre liv enn vanlig...
tullla Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Ring føden! Er det mindre liv enn normalt skal du ringe!
silhah og emilie Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2006 jeg drakk nå masse kald saft og spiste sjokolade...skal si det ble liv ja:) nå blir det vell ikke noe nattesøvn...men det er godt å kjenne
MorraTeFreja Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Hadde en sånn dag selv for noen uker siden. Fikk komme inn til en sjekk. Alt var ok, men fikk beskjed om å notere bevegelsene på et eget ark jeg fikk med meg. De sa jeg skulle kjenne etter liv to ganger i døgnet, kunne velge tid selv så jeg teller når det normalt er mest aktivitet. Skal telle i 30 minutter, innenfor den tiden skal man kjenne 3 spark. Gjør man ikke det skal man la det gå ytterligere 30 minutter. Er det fortsatt ikke 3 spark, så skulle jeg ringe føden. Syns det var en grei og oversiktlig ordning som gjorde meg mer trygg rundt temaet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå