Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Hei Beklager at du ikke har fått noe svar enda. Dette med anonymknappen skal vi jeg ta opp på et møte i morgen og så vil dere få svar. Jeg oppfordrer dere til å sende linker til innlegg dere vil skal slettes. Mvh Moderator Så send inn alt av linker som ikke hører hjemme her...
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Genialt! Meget bra gjort :-)
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Kjempe bra! Nå ble jeg skikkelig glad=) You made my day, girl=)
Solsikkemor Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 kjempe bra.. så deilig at du har sendt inn det forslaget!! anonym knappen er unødvendig..
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 Bra dere setter pris på det...så uansett hva anonyme skitt kastere skriver må vi alle bare sende en mail sånn at de forstår at de går langt over grensen til tider...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå