Gå til innhold

Var på ekstrakontroll i dag... (litt langt)

Anbefalte innlegg

Som sikkert mange av dere har fått med dere, så går jeg til ekstrakontroll på grunn av litt lite fostervann. Skulle også ha vekstestimering i dag.

Utfallet fra kontrollen i dag:

-For lite fostervann

-Mage- og hodemål litt lite i forhold til gjennomsnittet. Omkrets på hodet lå i det minste innenfor normalen.

-Fikk lungemodningssprøyte nr. 1 i dag og skal å få nr. 2 i morgen

I følge legen må de best sansylig forløse babyen innen uke 34 (er 30+4 i dag). Får vite mer nå på fredag da jeg skal tilbake til samme legen.

Sitter tilbake mest forfjamset etter denne dagen. Har ikke helt gådd opp for meg enda, tror jeg. Blir ikke desember- eller januarbaby på meg allikevel da (termin 31.12), men blir 2 barnsmor innen 3-4 uker. Ikke helt til å tro. Sjokkert. Skal komme med tilbakemelding på fredag, hvis jeg rekker det =)

Fortsetter under...

Uffda - skjønner du er forvirret og litt redd, men det går kjempebra skal du se !

Baby er jo fiks ferdig allerede nå den, skal bare vokse litt til først.

Uke 34 går jo fint - skal selv ha planlagt snitt, det blir i uke 38.

Vet du noe om hvorfor du har lite fostervann ?

(har det lekket litt underveis, eller er det bare slik enkelte svangerskap er ?)

Masse lykke til og hold oss oppdatert da !

Klem

Annonse

Oi..Må være litt uvirkelig å plutselig forholde seg til! Ønsker deg og dere masse lykke til!! Tenk så fantastisk å få se lille i magen så snart, da!!:)

Bare et par spørsmål, hvis du gidder å svare..? Hvordan fant de ut at du hadde lite fostervann første gangen? Hvordan undersøker de det? Når?

Lykke til med tanker, følelser og forberedelser!! Tenk, bare noen få uker..! Og da er jo minsten fiks ferdig, så det er ingen fare! Gleder meg så utrolig til å se og møte min Bitteliten..!:)

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...