ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 det var nedtur det! Skulle være ett felles info møte for de med termin rundt samme tidspunkt, så en liten sjekk på hver enkelt etterpå fikk jeg høre. MEN neida! Satt i to timer å hørte på alt det rare førstegangsfødende spør om, og alt sånt basic gravid ting. Siden jeg har en datter fra før av var ikke dette noe jeg hadde behov for. Så synes hele dritten var bortkastet, satt bare å ventet på å få høre hjertelyden på den lille når denne fellesdritten var ferdig. Men så sa jordmor, takk for praten, vi møtes igjen i desember!!!! Hva??? Ble skikkelig sur siden det skulle være en kontroll i tillegg, og den var jo eneste grunnen til at jeg fortsatt ble sittende der å høre på de. Så jeg har ikke peiling på om lilleknøtt har det bra eller ikke, eller om jeg i det hele tatt virkelig er gravid! Går nok til anskaffelse av en babywatcher nå ja! Puh, måtte bare få det ut
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hvor var du? Jeg har fått tildelt gruppetime hos jordmor og er litt skeptisk. Mistenker det er for å dekke over jordmormangel. Tenker å be om kontroll hos legen i tillegg. Jeg er i Trondheim.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Trondheim her også, på strinda helsestasjon. Men fikk beskjed om at denne timen ikke gikk inn i de 8 kontrollene som en nå skal ha.
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Oki, skal på Strinda jeg og. Tror jeg vil ha en time hos doktor da ja. Vil ha en medisinsk sjekk mellom blodprøven i uke 7 og desember liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå