Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var di med lys i eller kun selvlysende ring på??

fant det siste i dag.nuk smokker....men det var ikke mye lys å se der,hehe

Skrevet

Jeg har ikke sett at de lyser?! Kanskje det er derfor det kalles nattsmokk?! Jeg har bare sett at de er uten ring, i forhold til de andre smokkene... Og siden det er uten ring på dem, kan man bruke smokkelenke på dem...

Jeg trodde kanskje de ble kalt nattsmokk fordi de er uten ring. Og fordi babyen snur og vrir på seg så er de kanskje ikke så godt å ligge oppå den ringen... :o)

Skrevet

den her hadde ring,som skulle være selvlysende...men var den det? nix...derfor jeg lurer,hehe...noe tull var det værtfall =0)

Skrevet

Sikkert kjekt med selvlysende smokker... Så man kan finne dem når man famler rundt omkring i senga til de små, håpefulle midt på natten... Men man må jo finne munnen også. Kanskje smøre munnen med selvlysende maling?! Hi, hi... *ler litt ved tanken når jeg forestiller meg hvordan det hadde vært*

Vi har nå kjøpt en sånn liten nattlampe vi, gir akkurat nok lys til at vi (stort sett) klarer å finne smokken og munnen... :o)

Skrevet

Vet ikke hvilke smokker du mener, men MAM sine må ihvertfall holdes inntil et lys noen minutter før soving, slik at den blir selvlysende. Da lyser den i 7 timer.

Skrevet

er sånn med selvlysende ring på.men den lyser ikke ser du,hehe...

tror jeg får holde meg til nattlampa og ta på brillene.....ikke mulig å famle etter smokken iværtfall =0)

utrolig dumt kjøp,men et innfall.hehe...

Skrevet

Nattsmokk har jeg aldri hørt om!

Nå våkner ikke jenten min på natten og vil ha smokk da, den spytter hun ut så snart hun har sovnet..

Vi har kjøpt en "nattlampe" som vi bare plugger i en kontakt. Den lyser opp når alt lys eller i rommet er av.. Er mørkt nok i rommet til å sove for oss voksne, men gir akkurat nok "skumring" til at vi ser henne i sengen.. Når jeg må opp på natten/tidlig morgen for å mate henne, trenger jeg ikke ta på lys, og hun våkner ikke så mye at vi må stå opp..

Helt genialt:-)

Skrevet

Utrolig teit å ta opp lampe på dette innlegget da...

'Vet jo at det er 2 helt forskjellige ting.. Påtide å legge seg tror jeg... hehe

Skrevet

ja,her blir det lampa som vinner...kom over di der smokkene i dag,og kjøpte.helt dumt,men men =0)

impulskjøp kalles det vel,hehe.

hender knærten må ha sutten på natta.men jeg slår heller på lyset enn å lete seg skakk etter noe i bekmørket...

får forgylle den istedenfor =0)

Skrevet

de i butikken sa det ble kalt nattsmokk fordi det ikke var ring som babyen kunne få fingrene inn i (og dermed lettere dra ut).

Har aldri hørt om noen med lys på, men derimot noen som er litt selvlysende (etter å ha holdt dem uten ei lampe)

Skrevet

hoppsann =0)

dette var altså med ring ja,og ble kalt nattsmokker der jeg kjøpte di.derfor jeg lurte på om det fantes annen typer også.er di som er selvlysende dette,eller skulle være....holder meg til den gode gamle mam jeg.

Skrevet

Avent sine smokker skulle være selvlysende i ringen. Men det var ikke mye det. Ser den ikke hvis det er helt mørkt

Skrevet

hurra!!!! enda ei som oppdaga det samme som meg....hehehe

men er ikke avent da.noe tull den greia,men kjøpe den? ja det gjorde jeg....=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...