Maryon Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Er det noen av dere som er i uke 12 og føler dere veldig sliten i magen? Jeg er skikkelig sliten under ribbenene og har liten kontroll over øverste magemusklene.
snartmammapåny Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 er helt normalt, magemusklene dine trekker seg tilsides for å få plass til at babyen og livmoren skal kunne vokse;) Mine magemuskler var og veldig ømme og litt gangsperreaktige rundt uke 12;)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hei på deg! Vil ikke akkurat kalle det sliten i magen, men heller tung i magen. Jeg er 13+4 i dag, og merker spesielt om kveldene at magen er tung og, ja, kanskje litt sliten... Er begynt å vokse skikkelig de siste par ukene, og nå er det IKKE TVIL om at det er noe på gang:))) Litt gøy når folk kan se det, så skjønner de at jeg ikke bare er blitt småfeit:) Har to barn fra før, så magen kom raskt denne gangen. Er allerede begynt å tenke på mammabukser, og har bestilt en på h&m som sikkert kommer i posten snart. Er jo ingenting i skapet som passer lenger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå