Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg og samboe skal på tur. Vil ha litt luksushotell. 4 stjerner bør det nok ha. Noen som har noen å anbefale? En annen ting. Viss vi tar med barna vurderer vi euro disney. Hvor er beste plassen å bo på da? På selve euro disney, og evt. hvilket hotell da?
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hei, jeg er veldig glad i Paris etter å ha bodd der en periode. Har aldri bodd så flott som dere legger opp til, men de fleste flotte hotellene fins rundt Opera og Champs Elysee-området. Husk at standarden er litt annerledes/dårligere generelt, så fire stjerner er ikke helt d samme der som her. Ta gjerne med barna til Euro D., men jeg tror ikke jeg ville bodd der. Selv om det er lett tilgjengelig med tog, så blir det litt tiltak å ta toget inn til selve Paris "bare sånn læll". Velg heller å gjøre d omvendt, og nyt f.eks en hel dag i parken, og så få det beste av Paris resten av oppholdet.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Takker for svar :-) Ang. det med hotellstjerner så vil vi ha minumum 4 stjerner pga. at standarden er generellt dårligere i storbyer i Europa enn her hjemme. Da bor vi noelunde fint, men langt ifra kjempeluksus. Så overalt hvor vi reiser til utlandet bor vi på min. 4 stjerner, og de hotellene er helt ok. Vil ikke bo på et gammelt ærværdig hotell, men helst NYTT :-) Er litt kresen av meg, og synes ikke gammelt interiør osv. er tiltrekkende, uansett hvor nyoppusset det enn måtte være. Ang. det med Eurodisney tror jeg jeg er enig med deg i. Bo i Paris by, og heller ta toget innover. Var i Eurodisney for 15 år siden, men husker ikke det der med hotell osv. Vi bodde iallefall i Paris by.
Bonusmamma13 Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Hvis du går inn på www.hotel.com så kan du finne masse hoteller i Paris, med bilder, og du får oppgitt hvor mange stjerner og hvilke fasiliteter de og om de ansatte snakker engelsk. Du kan også søke på Norwegian (flyselskapet) sine nettsider.. Det oppgis også hvilke fasiliteter som finnes i området.. Lykke til og god tur:o)
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Vi har bodd på le meridien 2 ganger, når vi har vært der nede og vi har vært veldig fornøyd med det altså stort og flott hotel, midt i gryta, super frokost restaurant.. Virkelig å anbefale ligger rett ovenfor et ganske fint kjøpesenter også, hvor de har en barnebutikk med nyyyyyedlige ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå