Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Lurer fælt på om vi skal ha tvillinger...Er 17 uker nå, å magen min er i omkrets 114 cm!! Ingen tror meg når jeg sier hvor langt jeg er på vei...de sier: slutt å tull, hvor langt er du egentlig!!?? Neste kommentar er : Åja, vørt i UL? Sjekka om det er TO? Nå skal ikke vi i UL før om 14 dager, så lurer på om jeg skal ringe JM? Har egentlig ikke lyst, da hun er ei sur mægge. Mannen min sier vi skal vente til UL...Huff, hva ville dere ha gjort? tror jeg signerer med
findus Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg ville ha skifta jordmor hvis hun jeg hadde var ei sur mægge:-P Finnes det flere der du bor? Ellers vet jeg ikke. Kanskje legen? Hmmm.
Lapez Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 jeg ville ha ringt jm å fått time nå=) kommet til å vært rå spent
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Aah så spennende!! Ring til jordmor du! å oppdater oss :-P
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Dessverre er her bare ei JM!! Bor i ei bygd me bare 3000 innbyggera... Uansett skal dere få høre hvordan det går, om det er en eller to:) Men er fryktelig spent, ja...Legene her har ikke utstyr til å høre no hjertelyd heller, tror jeg venter til jeg skal i UL.(snufs,vil ha ny JM) Tusen takk for svarene:)
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Spennende da. Hold oss oppdatert da..... Alle trodde vi ventet to for jeg var stor tidlig, men det var bare en der ;o))))) Har du ikke fått time til UL???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå