Gå til innhold

Skal, skal ikke ta en test?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Bente. Siden du temper tror jeg det er lurt å ta tempen før du bestemmer om du skal teste. Er den fortsatt høy kan det kanskje være en grunn til det :-) Jeg har jo bare tempet en pp, men dagen tanta kom sank tempen så mye at jeg ikke var i tvil om hva som var i vente. Så spennende i morgen da. Hold oss oppdatert. Og husk, hvis du tester negativt men tempen fortsatt er like høy er det fortsatt håp.

klem fra

Har du grunn til å tru at du er gravid, da? Symptomer...? Du kan jo vente til ikm, om du har stabile syklusar.

Sjøl er eg heilt klart ugravid. Spotting eit par dagar, og nå er det slik rett-før-tanta-landar-vondt. Ikkje ømme pupper heller.

Men håper du har større flaks enn meg!

mvh

Hei Bente!!

Jeg stemmer for Skal!!;o) Dette er jo kjempespennende! Hehe......

For min del så har jeg brygget på tanta siden fredag.....var helt overbevist om at hun kom på søndag....og siden har jeg i grunn vært overbevist om hun kommer hele tiden!! Men foreløpig glimrer hun med sitt fravær!!;o) Symptomer? Næh! Bortsett fra veldig ømt og "stikkende" frontparti i dag, så er alt av "symptomer" det samme som når tanta har tenkt å innfinne seg!! Får nok bare vente litt og se.......

Men DET trenger jo ikke du!!! Go, Bente! Go!!!;o) (Og masse lykke til!!)

Annonse

Æsjda.....negative tester er "hat"! Men.....du testet jo positivt sent sist, sant? Og IKM i morgen? Og IKKE testet du på morgenen, heller? Altså er det vel fortsatt håp!?!;o) Jeg fortsetter å krysse fingre litt til, jeg!;o)

It ain`t over till it`s over......håpet, altså!

Æsja bæsj.........Uansett ikke depp. Du har jo mulighet til å teste positivt om noen dager:-)). Det er bare å smøre seg med tålmodighet (selv om jeg vet det ikke er lett). Jeg har imidlertid bestemt meg for å ikke teste denne perioden før det minst 3 dager over IKM. (Lett å si nå; 1 uke før EL....:-))

Lykke til Bente! Vi får satse på at den sitter snart.

Kos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...