Lillegull og spiren Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 hei:) nå er jeg her:) jeg tok en ny test i dag tidlig med cb(vanlig) og den var negativ,,i går tidlig var denen svaaak strek fra billig-tester,,,så jeg blir sååå frustrert assa,, håååper jeg er gravid assa:) men jeg får vente litt med å slippe jubelen løs:)
78-model Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Vet akkurat hvordan du har det. Jeg testet igår med billig testen og kom fort opp en tykk svaaaak lys rosa strek. Hadde ikke flere og testet med QR idag....negativ. Ser streken på 50 cm lengde,men svak. Nesten en uke til min ikm eller evt tre dager. Har noen dager forskjell hver mnd. Ser på testen hele tiden og selv om den har blitt noe svakere etter å ha ligget siden i gaår,ser jeg den fremdeles godt uten å myse...hihi. Skal det være vår tur nå?????? håpehåpehåpe
Lillegull og spiren Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 akkurat sånn har jeg det også...min er kjempe svaaaak. jeg skulle enten hatt mensen på søndag(28 dagers syklus) eller i morgen(31) litt forskjellig noen ganger..kansje den er så svak siden vi tester fortiidelig?vet jo ikke om jeg skulle hatt mensen eller om den kommer...men jeg testa negativ i dag tidlig..ikke lett dette her.
78-model Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Nei,fy så irriterende. Men er streken på din test like tykk som kontrollstreken?
Lillegull og spiren Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 ja begge er like tykke,,,men den test streken er såååååå lys.
Lillegull og spiren Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 jeg ser også streken fra 40-50 cm avstand..men den er så svak at jeg så vidt ser den,,men jeg ser den på så lang avstand
78-model Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Hihi...jeg vet. Men du ser jo den uten å myse og på litt avstand pluss at den har vel en mer lys rosa farge enn bakgrunnen? Skjønner akkurat hva du mener med såååååå lys,men det er jo en strek der og vi begge har vel nistirret på samme type test som er og blir negativ tidligere...
Lillegull og spiren Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 ja ser den uten å mye,,og den er ikke lik bakgrunnen,,det er skjær av rosa i den,,så jeg ser den ja:)..og jeghar sett negative tester med billig tester før,,og da har KUN kontroll streken kommet opp. hold meg oppdatert da:)
78-model Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Du også. Skal teste med den andre qr i morra tidlig. Brukte ikke morgen urin på billig-testen. Hadde bare kjæresten min ikke vært så langt unna på jobb,kunne jeg fått bekreftet at han ser den også. Noen andre som har sett på din? Vi begynte prøvingen for over to år siden,så han kommer til å bli kjempe henrykt om dette faktisk er sant. Kan rope på deg i morra etter jobb jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå