Gå til innhold

Hunder merker svangerskap...????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JAAAAA...

Iallfall min gjorde det...

Brydde seg KUN om meg i hele svangerskapet...

Uansett om vi hadde huset fullt i besøk satt hun å ventet på meg utenfor dodøren osv.. Ble skikkelig passet på med andre ord..

Også ville hun ligge oppå magen min hele tiden..skikkelig søtt..

Var redd voffsen sku bli sjalu når jeg kom hjem fra sykehus men neida.. Kjente småen fra før hun..hehe... Vis babyen begynte grine løøøøøp hun ut på rommet å satt helt stille under sengen til babyen til vi kom:)

Ikke litt i tvil på om hun merket det engang...garantert!!!

Hi-hi,så søtt! :-) Mine foreldre passer "lillegutt" nå mens vi er på husjakt,vil ikke ha han i en leilighet i Oslo sentrum.

Husker at han snøste ekstra på meg da jeg var gravid ifjor(mista),og nå da jeg kom hjem på en ukes besøk, så ville han inn å sove i senga med meg:-) Det har han alltid gjort før,men da han fikk egen dyne og pute av mamma i stua,så har han ikke villet bli med inn lengre,men for første gang siden i sommer tasset han inn på rommet da jeg skulle legge meg! Han er nok for stor til å sove på magen min,så vi kjemper alltid om beste plassen,nemlig puta! Han snorka så det durte hele natta,så han koste seg tydeligvis!(han vant nemlig!) Kan jo håpe at det ver et godt tegn,men tror heller det har noe med at noen(les: mamma) har kaste puta hans som lå ute i stua! Hadde forøvrig antatt IKM igår,men ingen TR enda :-)

Lykke til til dere andre hundeelskere!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...