Gå til innhold

HURRA!! Vært på UL

Anbefalte innlegg

For det første så slapp jeg innvendig UL. ikke noe spørsmål en gang... Hadde nemlig gruet meg litt til det.. Bildene viste utrolig mye.. er 11+3... den lille lå å sprellet. fikk se både 3D og 2D. utrolig moro. Man kunne virkelig se tydelig hjertet som banket, armer og bein som sprelte, telte til og med 5 fingre på hver hånd.... Alt så bra ut.... Er helt rørt jeg.. Fikk virkelig følelsen av at det virkelig er et barn inne i meg;-) Var så heldig å få hele underdøkelsen på DVD... Så nå koser vi oss... ser igjen og igjen;-) Lykke til jenter!!!!! Vi har virkelig noe å glede oss over!!! Tenk at vi bærer på små skatter;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6815717-hurra-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok UL på nøtterøy.. kostet 750 kr, var virkelig verdt hver krone. Fikk så god service. Han var utrolig flink til å forklare, tok seg god tid... Mye bedre enn rutinekontrollen på sykehuset i Tønsberg sykehus.... ( har barn fra før) På sykehuset har de så dårlig tid...... Fikk mange bilder, DVD av hele undersøkelsen, og en rapport over alle funn og barnets utviklingsstadium.... flott!!! absolutt å anbefale!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...