Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 For det første så slapp jeg innvendig UL. ikke noe spørsmål en gang... Hadde nemlig gruet meg litt til det.. Bildene viste utrolig mye.. er 11+3... den lille lå å sprellet. fikk se både 3D og 2D. utrolig moro. Man kunne virkelig se tydelig hjertet som banket, armer og bein som sprelte, telte til og med 5 fingre på hver hånd.... Alt så bra ut.... Er helt rørt jeg.. Fikk virkelig følelsen av at det virkelig er et barn inne i meg;-) Var så heldig å få hele underdøkelsen på DVD... Så nå koser vi oss... ser igjen og igjen;-) Lykke til jenter!!!!! Vi har virkelig noe å glede oss over!!! Tenk at vi bærer på små skatter;-)
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Så deilig da:) Gleder meg til jeg skal på UL, men d er jo enda noen uker og mndr til da... I mellomtiden nyter jeg vissheten om det lille mennesket som vokser inni meg:) Så flott m DVD da, lurer på om jeg har mulighet til å få d her oppe i nord.
Marimarei Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Å så gøy da. Skjønner at du er fornøyd )) Hvor tok du UL'en? Hadde vært morro med en slik dvd.
3barnsmor? Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg lurer også på hvor du tok denne ul, å ikke minst hva det kostet
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg tok UL på nøtterøy.. kostet 750 kr, var virkelig verdt hver krone. Fikk så god service. Han var utrolig flink til å forklare, tok seg god tid... Mye bedre enn rutinekontrollen på sykehuset i Tønsberg sykehus.... ( har barn fra før) På sykehuset har de så dårlig tid...... Fikk mange bilder, DVD av hele undersøkelsen, og en rapport over alle funn og barnets utviklingsstadium.... flott!!! absolutt å anbefale!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå