Gå til innhold

hvordan fortelle klassen?

VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe. Jeg oppdaga det rett før sommerferien, og før skolestart tok jeg en prat med læreren for å sjekke ut litt om det kom til å la seg gjøre å fullføre dette semesteret med en stor mage på (ganske hektisk studie).

Første skoledag sa læreren at vi skulle ta en runde der alle presenterte seg litt og fortalte litt om seg selv. Og så ville hun starte med meg. Jeg lurte på hva jeg skulle fortelle, og hun så lurt på meg og sa "tja... har du noen hemmeligheter, for eksempel?"

Da var det gjort:-)

Men ellers tror jeg at jeg ville fortalt det til noen av gangen - de jeg kjente best først, og så litt fler, og så latt det bli "offisielt" og sagt til de som visste det at nå kunne de godt fortelle det til alle... Vet ikke hvorfor, men tror liksom det hadde kjentes tryggest?

hehe hadde samme problemet, og va e bare en klasse på 9. det som e en super fordel, e at du automatisk får 2 uke mer sykedaga når du går gravid. og det hjelpe lærer å ite at du e det så han eller ho på en måte vet ka du går gjennom... tru mæ, det blir slitsomt etter kvært. æ har termin 5 mars og har brukt noen daga allerede. men det pga bekkenløsning, nokka som skoln må ha legeerklæring på, vist det skull skje dæ. du tjene på å fortelle det.

jeg har fortalt lærere og rådgiver. Og et par i klassen har gjettet det allerede (tenk, i uke6!!)

men resten tror jeg bare får finne det ut av seg selv etterhvert.

Er forresten veldig greit å ha sagt det til lærerne. ingen som gjør noe ut av det hvis jeg plutselig må forlate klasserommet litt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...